Blog

A legfrissebb PPC, SEO és social hírek
Blog Keresés
Illusztráció egy számítógép-monitorról, amely különféle online médiaelemeket, például dokumentumokat, felfelé mutató hüvelykujjat, csevegési buborékokat és piros szívet jelenít meg, amely a különféle internetes hírtartalmakat és kommunikációt szimbolizálja kék alapon – tökéletes a SEO stratégiák változásainak kiemelésére.

Google Ads frissítés: félrevezető landing oldalak 

A Google frissítette keresési hirdetési rendszerét, hogy előnyben részesítse a releváns és könnyen használható céloldalakat, amelyek megfelelnek a felhasználói szándéknak. A Google egy mesterséges intelligencia által vezérelt modell segítségével ellenőrzi, hogy az az oldal, amelyre a felhasználó egy hirdetésre kattintás után eljut, az elvárásoknak megfelelő élményt kínál-e.
Tovább a cikkhez
Klikkmánia
Illusztráció egy számítógép-monitorról, amely különféle online médiaelemeket, például dokumentumokat, felfelé mutató hüvelykujjat, csevegési buborékokat és piros szívet jelenít meg, amely a különféle internetes hírtartalmakat és kommunikációt szimbolizálja kék alapon – tökéletes a SEO stratégiák változásainak kiemelésére.

Meta Advantage+ katalógushirdetések célzásának egyszerűsítése, automatizált lehetőségek

A Meta eltávolította a manuális közönségtípusokat az Advantage+ katalógushirdetésekből, ami jelentős elmozdulást jelez az AI-vezérelt hirdetéskezelés felé.
Tovább a cikkhez
Klikkmánia
Egy illusztráció megragadja a közösségi marketing lényegét, olyan ikonokkal, mint a szövegbuborék, az okostelefon és a Twitter madár. A „szociális marketing” szöveggel ellátott kék háttér előtt ez a design finoman utal arra, mikor a leghatékonyabb olyan platformokat használni, mint a posztolnod Facebookon 2020-ban.

Top 10 Facebook átverés és tippek hogyan kerüld el őket

A Facebook az egyik legkedveltebb közösségi platform - Magyarországon több mint 7,11 millió felhasználóval a 2024 novemberi adatok alapján -  így nem csoda, hogy a kiberbűnözés egyik melegágya, ahol a gyanútlan és olykor naiv  felhasználók figyelmét próbálják lekötni, csaló üzenetekkel és bejegyzésekkel.
Tovább a cikkhez
Krisztina Szombati
Keresés optimalizálás illusztrációja lokális linképítéssel grafikonokat megjelenítő számítógéppel és tablettel. A képernyő felett nagyító lebeg, bevásárlókocsik ikonjai, egy földgömb és egy felfelé mutató nyíl kíséretében. A blue background highlights its csodafegyvere for helyi vállalkozások.

A mesterséges intelligencia és a SEO: Hogyan formálja át az AI a stratégiánkat?

Az elmúlt években a mesterséges intelligencia (AI) térnyerése forradalmasította a digitális világ számos területét, köztük a keresőoptimalizálást (SEO) is. Az alábbiakban összefoglaljuk a legfontosabb AI-alapú kihívásokat és javaslatot adunk arra, hogyan vehetjük fel a versenyt az ezzel járó új helyzetben a versenytársakkal.
Tovább a cikkhez
Levente Asztalos
Illusztráció egy számítógép-monitorról, amely különféle online médiaelemeket, például dokumentumokat, felfelé mutató hüvelykujjat, csevegési buborékokat és piros szívet jelenít meg, amely a különféle internetes hírtartalmakat és kommunikációt szimbolizálja kék alapon – tökéletes a SEO stratégiák változásainak kiemelésére.

A Performance Max kampánytípus költségkeret-átcsoportosítási kísérleteket kap

A Google Ads új módszert vezetett be a költségkeretek dinamikus keresési hirdetésekből (DSA) vagy Display-kampányokból a Performance Max kampányokba történő átcsoportosításának hatásvizsgálatára. A frissítés segíthet a nagyobb hatékonyság és a jobb eredmények elérésében.
Tovább a cikkhez
Klikkmánia
Hajókerék illusztrációja középen céltáblával, stratégiai elemekkel körülvéve: vágólap célokkal, sakkfigura, folyamatábra szimbólumok, céldiagram és irodai tárgyak. A "stratégia" szó jobbra megjelenik egy ingyenes online email küldő eszköz mellett. kék háttér.

A 11 legjobb ingyenes online email küldő eszköz

Ahogyan a legtöbb embernek alapvető szükséglete a kommunikáció, így vállalkozásunknak sokszor van olyan mondanivalója, amit meg szeretnénk osztani az érdeklődőkkel, rajongókkal, követőkkel, leendő és már meglévő ügyfeleikkel. Előfordul, hogy ezek az üzenetek túl hosszúak ahhoz, hogy megosszuk a közösségi médiában, vagy nem elég egy külön blogbejegyzéshez vagy egy személyre szabott üzenetet, kedvezményt szeretnénk közvetíteni. Ilyenkor…
Tovább a cikkhez
Anna Rózsa