Blog
A legfrissebb PPC, SEO és social hírek
Kategóriák
Így készíts szabályos nyereményjátékot a Facebook és Instagram oldalakon
A cikknek akár azt a címet is adhattuk volna, hogy “Öntsünk tiszta vizet a pohárba”, hiszen nap mint nap jön velünk szembe a Facebook és Instagram feedünkben szabálytalanul összeállított nyereményjáték bejegyzés.
Tovább a cikkhez10 értékesítést ösztönző stratégia a PMAX kampányokhoz az ünnepi időszakban
Az ünnepi szezon kiváló alkalom a marketing stratégiák bevetésére, a PMAX kampányok használatával pedig kihasználhatjuk a Google hirdetési ökoszisztémájának teljes erejét a megfelelő közönség elérése érdekében. Legyen szó e-kereskedelemről vagy szolgáltatás alapú iparágról, egy jól kivitelezett ünnepi marketing stratégiával jelentős hatást érhetünk el.
Tovább a cikkhez2024-es Google Ads összefoglaló
2024-ben bevezetett új Google Ads változásokat részletes cikkben foglalta össze a Google.
Tovább a cikkhezFacebook elsődleges mutatója
Miután az Instagram bejelentette, hogy augusztustól a „Views” -ra vált elsődleges fókuszmérőként, a Meta most bejelentette, hogy a Facebook követni fogja ezt a példát.
Tovább a cikkhezNew Customer Match for Google Analytics
A Google mostantól lehetővé teszi, hogy a Customer Match segítségével javítsd a Google Analytics közönségeit, amelyeket exportálsz a kapcsolt hirdetési termékekhez, mint a Google Ads, Display & Video 360 és Search Ads 360.
Tovább a cikkhezSzigorúbb Ügyfélegyezési (Custom match) irányelvek januártól
2025.01.13-án a Google frissíti irányelveit, és ezen dátumtól kezdve a hirdetők elveszíthetik a jogukat a saját ügyféllista használatára.
Tovább a cikkhez