Blog

A legfrissebb PPC, SEO és social hírek
Blog Keresés
Illusztráció egy számítógép-monitorról, amely különféle online médiaelemeket, például dokumentumokat, felfelé mutató hüvelykujjat, csevegési buborékokat és piros szívet jelenít meg, amely a különféle internetes hírtartalmakat és kommunikációt szimbolizálja kék alapon – tökéletes a SEO stratégiák változásainak kiemelésére.

A Google ezentúl jobban ki fogja emelni a legjobb vásárlási ajánlatokat a találati listában

Az akció célja egyrészt, hogy a boltok megfelelő ajánlatot nyújtva láthatóbbak legyenek a keresési találatok között, a másik cél pedig az, hogy a vásárlók a lehető legjobb árakat láthassák maguk előtt kereséskor.
Tovább a cikkhez
Klikkmánia
Egy illusztráció egy táblagépet ütögető kezét ábrázolja napellenzővel, pénzérmékkel és bevásárlóikonokkal körülvéve, miközben a közelben valutajegyek repkednek. Felül egy kattintási ikon lebeg, élénkvörös háttéren félkövér, „kattintásonkénti fizetés” felirattal. Ez a jelenet megragadja a Google Ads működésének lényegét.

Ünnepek a Korona idején

Vajon hogyan fogják a fizikai üzletek az online webáruházak malmára hajtani a vizet az idei ünnepi szezonban?
Tovább a cikkhez
Anna Cseh
Illusztráció egy számítógép-monitorról, amely különféle online médiaelemeket, például dokumentumokat, felfelé mutató hüvelykujjat, csevegési buborékokat és piros szívet jelenít meg, amely a különféle internetes hírtartalmakat és kommunikációt szimbolizálja kék alapon – tökéletes a SEO stratégiák változásainak kiemelésére.

A YouTube 5 új frissítés bevezetésével javítja a felhasználók mobil élményét

A mobileszközön elérhető YouTube-frissítések célja a meglévő funkciók jobb kihasználása és néhány újítás bevezetése.
Tovább a cikkhez
Klikkmánia
Hajókerék illusztrációja cél ikonokkal, ellenőrző listával, sakkfigurával, folyamatábrával és aktatáskával, amelyek üzleti stratégiai elemeket szimbolizálnak. A kékkel színezett „stratégia” szó a COVID-19-korszak alkalmazkodását jelzi.

Hogyan legyen ütős a képes hirdetésed? 2020 legjobb 17+3 vizuális hirdetése

A vizuális hirdetések használata mindenképpen megéri a befektetést a cégek számára. Széleskörű és célzott megjelenést eredményeznek az interneten; segítenek a fogyasztóknak megismerni és könnyebben felismerni a márkát, és a vizuális hirdetésekkel történő újbóli célzás (remarketing) magas megtérüléssel jár.
Tovább a cikkhez
Ivett Mészáros

Új külsőt kapott a Google Ads Jelentésszerkesztője

A felhasználói felületen a Jelentések alatt elérhető Jelentésszerkesztő új külsőt kapott a Google-től. A jobb oldalán megjelenő ,,dimenziók’’ és ,,metrikák’’ panellel hasonlóvá vált a Data Studiohoz.
Tovább a cikkhez
Klikkmánia
Illusztráció egy számítógép-monitorról, amely webdesign elemeket, például színpalettákat és elrendezési rácsot mutat be, eszközöket ábrázoló ikonokkal, egy okostelefonról, amelyen szív, villanykörte és földgömb látható. Ezek az elemek a népszerű weboldalak létrehozását szimbolizálják sötét módban.

Mitől egyre népszerűbbek a sötét módban megjelenő weboldalak?

Te szoktad használni a sötét módot böngészőben, tableten, mobilon? Az elmúlt néhány évben ugrásszerűen megnőtt az igény rá. Mi állhat ennek hátterében? Ez a cikk felsorolja ennek magyarázatait.
Tovább a cikkhez
Dávid Kertész