Segíthetünk?

Blog

2023. augusztus 04.

A Google frissíti a félrevezetésre vonatkozó irányelveket a bizalomépítéssel kapcsolatos legfontosabb információkkal

Vannak bizonyos feltételek, amelyeket a márkáknak meg kell felelniük, ha azt szeretnék, hogy ajánlataik és termékeik megjelenjenek a Google-on.

A Google frissítette a megtévesztésre vonatkozó irányelvét, amely részletes információkat tartalmaz arról, hogy a marketingszakemberek hogyan építhetnek bizalmat.

A dokumentum tanácsot ad, hogy a márkák milyen lépéseket és óvintézkedéseket tegyenek annak biztosítására, hogy termékeik és ajánlataik megjelenjenek a Keresésben.

A frissített irányelv konkrét kritériumokat ír elő a márkák számára. Ez a részletezési szint hasznosnak bizonyul mindenki számára, aki félrevezető felfüggesztéssel vagy figyelmeztetéssel küzd.

Frissített szabályzatában a Google kifejtette, hogy a bizalom kiépítéséhez négy problémát kell megoldanunk. A Google minden egyes probléma esetén konkrét utasításokat adott, amelyeket a márkáknak követniük kell:

  • Üzleti identitás
    • Győződjünk meg arról, hogy megadtuk a hivatalos cégnevet, és hogy a bejegyzett cégnév és domain név következetes.
    • Győződjünk meg arról, hogy egy márka webhelyén szerepel egy „Rólunk” oldal, mivel ez hitelesíti, és bizalmat épít az ügyfelek körében
    • Linkeljünk a márka közösségimédia-profiljához a webhelyről, hogy az ügyfelek követhessék ezeket a fiókokat, ha úgy kívánják.
  • Átláthatóság
    • Győződjünk meg arról, hogy a webhely tartalma és üzenetei teljesen egyértelműek, és tartalmazzák a szállítási, visszaküldési és adatvédelmi irányelvek részleteit.
    • Biztosítsa az őszinteséget és az átláthatóságot a márka üzleti modelljével és a vállalat működésével kapcsolatban.
  • Online hírnév
    • Jelenítsünk meg őszinte véleményeket és ajánlásokat egy márka termékeiről és szolgáltatásairól, hogy segítsünk az ügyfeleknek megérteni, hogyan kell ezeket használni.
    • Jelenítsünk meg  minden hivatalos, harmadik féltől származó jelvényt vagy jóváhagyási tanúsítványt..
    • Világosan mutassuk meg, hogyan léphetnek velünk  kapcsolatba az ügyfelek.
    • Feltétlenül tájékoztassuk az ügyfeleket, ha a márka blogbejegyzést tesz közzé.
    • Győződjünk meg arról, hogy az ügyfelek tudják, ha a márkát megemlítették egy harmadik féltől származó cikkben.
  • Professzionális tervezés
    • Győződjünk meg arról, hogy a márka webhelye rendelkezik SSL-tanúsítvánnyal, amely biztosítja az ügyfeleket, hogy bizalmas adataikat biztonságosan tárolják.
    • A márka webhelyén könnyen navigálhatónak kell lennie, és nem tartalmazhat szükségtelen átirányításokat vagy hibás hivatkozásokra való átirányításokat.
    • Lehetőleg kerüljük a placeholdereket , mivel ez azt a benyomást kelti a Google-ban és az ügyfélben, hogy a webhely még fejlesztés alatt áll, és még nem áll készen a SERP-re.

A Google elmagyarázta, hogy a márkák több lépést is megtehetnek annak érdekében, hogy gyorsabban és pontosabban megértsék vállalkozásukat:

  • Hozzunk létre és igazoljunk Google vállalkozásprofilt.
  • Osszuk meg a naprakész információkat a Merchant Centerben a Vállalkozási adatok beállításainál.
  • Kapcsoljuk össze a releváns külső platformokat a Merchant Centerrel.
  • Kövessük a Google keresőoptimalizálási irányelveit az erős ügyfélélmény biztosítása érdekében.
  • Iratkozzunk fel a Google Ügyfélvélemények  vagy más, harmadik fél által készített véleményezési szolgáltatásokra az eladóértékelésekre való jogosultság javítása érdekében.
  • Párosítsuk a terméktáblázatban szereplő termékadatokat a webhelyünkkel, hogy az ügyfelek ugyanazt az információt látják mindkét platformon.

Ha további információt szeretnél tudni a félrevezetésre vonatkozó irányelveiről, akkor olvasd el  Google bizalomépítés az ügyfelekkel útmutatóját!

TETSZETT A CIKK?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?

Feliratkozom a hírlevélre

Cégünk Magyarország első, Google Partner minősítéssel is rendelkező, performance marketing ügynöksége. Az AdWords hirdetéseken és prémium keresőoptimalizáláson kívül, kiemelt fontosságú területek a különböző CPC, CPL hirdetési rendszerek működtetése, a közösségi marketing és az e-kereskedelmi tanácsadás. Innovatív üzletfejlesztésünknek és proaktív menedzseri szemléletünknek köszönhetően évről, évre egyre többen választják ügynökségünket. Munkatársaink egytől egyig tapasztalt szakemberek, erős mobil és webanalitika fókusszal.

Szólj hozzá!

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöljük.

Kapcsolat

Vedd fel velünk
a kapcsolatot!

Kérdéseidre legkésőbb 24 órán belül válaszolunk.
Kérj ingyenes konzultációs időpontot!