A Google frissíti a félrevezetésre vonatkozó irányelveket a bizalomépítéssel kapcsolatos legfontosabb információkkal
Vannak bizonyos feltételek, amelyeket a márkáknak meg kell felelniük, ha azt szeretnék, hogy ajánlataik és termékeik megjelenjenek a Google-on.
A Google frissítette a megtévesztésre vonatkozó irányelvét, amely részletes információkat tartalmaz arról, hogy a marketingszakemberek hogyan építhetnek bizalmat.
A dokumentum tanácsot ad, hogy a márkák milyen lépéseket és óvintézkedéseket tegyenek annak biztosítására, hogy termékeik és ajánlataik megjelenjenek a Keresésben.
A frissített irányelv konkrét kritériumokat ír elő a márkák számára. Ez a részletezési szint hasznosnak bizonyul mindenki számára, aki félrevezető felfüggesztéssel vagy figyelmeztetéssel küzd.
Frissített szabályzatában a Google kifejtette, hogy a bizalom kiépítéséhez négy problémát kell megoldanunk. A Google minden egyes probléma esetén konkrét utasításokat adott, amelyeket a márkáknak követniük kell:
- Üzleti identitás
- Győződjünk meg arról, hogy megadtuk a hivatalos cégnevet, és hogy a bejegyzett cégnév és domain név következetes.
- Győződjünk meg arról, hogy egy márka webhelyén szerepel egy „Rólunk” oldal, mivel ez hitelesíti, és bizalmat épít az ügyfelek körében
- Linkeljünk a márka közösségimédia-profiljához a webhelyről, hogy az ügyfelek követhessék ezeket a fiókokat, ha úgy kívánják.
- Átláthatóság
- Győződjünk meg arról, hogy a webhely tartalma és üzenetei teljesen egyértelműek, és tartalmazzák a szállítási, visszaküldési és adatvédelmi irányelvek részleteit.
- Biztosítsa az őszinteséget és az átláthatóságot a márka üzleti modelljével és a vállalat működésével kapcsolatban.
- Online hírnév
- Jelenítsünk meg őszinte véleményeket és ajánlásokat egy márka termékeiről és szolgáltatásairól, hogy segítsünk az ügyfeleknek megérteni, hogyan kell ezeket használni.
- Jelenítsünk meg minden hivatalos, harmadik féltől származó jelvényt vagy jóváhagyási tanúsítványt..
- Világosan mutassuk meg, hogyan léphetnek velünk kapcsolatba az ügyfelek.
- Feltétlenül tájékoztassuk az ügyfeleket, ha a márka blogbejegyzést tesz közzé.
- Győződjünk meg arról, hogy az ügyfelek tudják, ha a márkát megemlítették egy harmadik féltől származó cikkben.
- Professzionális tervezés
- Győződjünk meg arról, hogy a márka webhelye rendelkezik SSL-tanúsítvánnyal, amely biztosítja az ügyfeleket, hogy bizalmas adataikat biztonságosan tárolják.
- A márka webhelyén könnyen navigálhatónak kell lennie, és nem tartalmazhat szükségtelen átirányításokat vagy hibás hivatkozásokra való átirányításokat.
- Lehetőleg kerüljük a placeholdereket , mivel ez azt a benyomást kelti a Google-ban és az ügyfélben, hogy a webhely még fejlesztés alatt áll, és még nem áll készen a SERP-re.
A Google elmagyarázta, hogy a márkák több lépést is megtehetnek annak érdekében, hogy gyorsabban és pontosabban megértsék vállalkozásukat:
- Hozzunk létre és igazoljunk Google vállalkozásprofilt.
- Osszuk meg a naprakész információkat a Merchant Centerben a Vállalkozási adatok beállításainál.
- Kapcsoljuk össze a releváns külső platformokat a Merchant Centerrel.
- Kövessük a Google keresőoptimalizálási irányelveit az erős ügyfélélmény biztosítása érdekében.
- Iratkozzunk fel a Google Ügyfélvélemények vagy más, harmadik fél által készített véleményezési szolgáltatásokra az eladóértékelésekre való jogosultság javítása érdekében.
- Párosítsuk a terméktáblázatban szereplő termékadatokat a webhelyünkkel, hogy az ügyfelek ugyanazt az információt látják mindkét platformon.
Ha további információt szeretnél tudni a félrevezetésre vonatkozó irányelveiről, akkor olvasd el Google bizalomépítés az ügyfelekkel útmutatóját!