Blog
A legfrissebb PPC, SEO és social hírek
Kategóriák
Újdonságok a Spotify kapcsán
A Spotify egyre nagyobb népszerűségnek örvend, és ennek megfelelően a fejlesztők is igyekeznek rendszeresen újdonságokkal előrukkolni. Lássuk, mik történtek mostanában a Spotifynál.
Tovább a cikkhezHogyan alkalmazkodjunk a kulcsszavak átalakult szerepéhez a kattintás alapú hirdetések világában?
Emlékszünk arra, amikor még a kulcsszó volt a PPC alfája és omegája? Nos, ez jelentős átalakuláson megy keresztül és a kulcsszavak szerepe egyre inkább veszít jelentőségéből. Érdemes felfigyelnünk erre a változásra és megismerkednünk a további lehetőségekkel.
Tovább a cikkhezA járvány ellenére is emelkednek a keresőhirdetési költések 2020-ban
Az eMarketer felülvizsgálta az év elején közzétett előrejelzését a keresőhirdetésekre vonatkozóan, ami akkor még csökkenést mutatott a turizmus leállása miatt. Az új előrejelzés 2020-ra 5,9%-os növekedést mutat.
Tovább a cikkhezÍgy turbózhatja fel a PPC kampányaidat a közösségi média
Ebben a cikkben megtárgyaljuk, hogyan hagyatkozhatsz a PPC hirdetéseidben a közösségi médiára. Olyan módszerekről lesz szó, amelyekkel új lendületet adhatsz a marketingednek és a cégedet a következő szintre emelheted.
Tovább a cikkhezHivatalos: 2021 májustól a Core Web Vitals rangsorolási tényező lesz
2021-ben elindul a page experience algoritmus frissítés - ennek csupán része a Core Web Vitals, számos más releváns SEO elemet is magába fog foglalni.
Tovább a cikkhezDeepRank – mi is ez?
A 2019 októberében megjelent Google frissítés, a BERT nem más, mint maga a DeepRank.
Tovább a cikkhez