PPC hirdetés

A legfrissebb PPC, SEO és social hírek
Blog Keresés
Illusztráció egy táblagépre kattintó kézről, vásárlási ikonokkal, érmékkel és pénzzel a háttérben, amely a 2020-as PPC kampányokat ábrázolja. A bal oldalon megjelenik a "pay per click" szöveg. Narancssárga háttér.

A Google Ads Minőségi Mutató anatómiája

Most megmutatjuk a google miért és hogyan használja a minőségi mutatót a Google Ads hirdetéskor és hogyan javíthatunk ezen a pontszámon.
Tovább a cikkhez
Ivett Mészáros
Illusztráció egy táblagépre kattintó kézről, vásárlási ikonokkal, érmékkel és pénzzel a háttérben, amely a 2020-as PPC kampányokat ábrázolja. A bal oldalon megjelenik a "pay per click" szöveg. Narancssárga háttér.

Mennyire számítanak a megjelenített URL-ek a fizetett hirdetésben?

Azt már mindannyian tudjuk, hogy a hirdetésben használt tartalmi elemek (címsorok, kulcsszavak, CTA, stb.) nagy hatással vannak a hirdetések teljesítményére. Az is köztudott, hogy a megfelelő céloldal is nagyban növelheti a konverziós arányt. De vajon a fizetett hirdetésben megjelenő URL-ek megváltoztathatják-e a teljesítményt? Az alábbi cikkből kiderül!
Tovább a cikkhez
Árpád Vona
Illusztráció egy táblagépre kattintó kézről, vásárlási ikonokkal, érmékkel és pénzzel a háttérben, amely a 2020-as PPC kampányokat ábrázolja. A bal oldalon megjelenik a "pay per click" szöveg. Narancssárga háttér.

Hogyan fogja a Google Shopping hirdetés növelni a hatékonyságot 2021-ben?

A Google Shoppingról már többször is írtunk, a legterjedelmesebben az alábbi ismertető cikkünkben, azonban most arra voltunk kíváncsiak, vajon milyen változásokra számíthatunk 2021-ben és hogyan lehetünk hatékonyak, ha Google Shoppingban hirdetünk?
Tovább a cikkhez
Viktor Tóth
Illusztráció egy táblagépre kattintó kézről, vásárlási ikonokkal, érmékkel és pénzzel a háttérben, amely a 2020-as PPC kampányokat ábrázolja. A bal oldalon megjelenik a "pay per click" szöveg. Narancssárga háttér.

Neked hogyan befolyásolta a COVID-19 a Google Ads eredményeidet?

A COVID-19 globális eseménnyé fejlődött, amely kihatott a közegészségügyre és a gazdaságra is. Bizonytalan időket élünk és nincs mindenre válaszunk, de amit most tudunk, az az, hogy a kisvállalkozások hirtelen változásokat éreztek kampányteljesítményükben a világméretű járvány következtében.
Tovább a cikkhez
Fanni Farkas
Egy illusztráció egy táblagépet ütögető kezét ábrázolja napellenzővel, pénzérmékkel és bevásárlóikonokkal körülvéve, miközben a közelben valutajegyek repkednek. Felül egy kattintási ikon lebeg, élénkvörös háttéren félkövér, „kattintásonkénti fizetés” felirattal. Ez a jelenet megragadja a Google Ads működésének lényegét.

Konkurencia hirdetés a Google Ads-ben?

Etikus vagy nem etikus, és egyáltalán hasznos-e hirdetnünk a konkurenciára? Mutatjuk, mi hogyan csináljuk, és mik a tapasztalataink!
Tovább a cikkhez
Adrienn Laczkó
Illusztráció egy táblagépre kattintó kézről, vásárlási ikonokkal, érmékkel és pénzzel a háttérben, amely a 2020-as PPC kampányokat ábrázolja. A bal oldalon megjelenik a "pay per click" szöveg. Narancssárga háttér.

10 tipp helyi vállalkozások számára a Google hirdetések optimalizálásához

A fizetett keresési hirdetések létrehozása, koordinálása és optimalizálása a helyi vállalkozások számára egy plusz feladatot és nyűgöt jelenthet a számos más feladat mellett ami miatt aggódniuk kell. A világszerte változó ipari követelményeknek való megfelelés egy világméretű járvány mellett a vállalkozónak már sokszor kimerítő ahhoz, hogy megtanulják kezelni ezeket a hirdetési felületeket.
Tovább a cikkhez
Ivett Mészáros