PPC hirdetés
A legfrissebb PPC, SEO és social hírek
Kategóriák
PPC hirdetés
5 egyszerű mód PPC kampányaid bővítésére
A Közönség meghatározó alapja egy profi PPC-s kampánykezelési stratégiájának. Ebben a cikkben bemutatunk 5 egyszerű módót, hogyan javíthatod PPC kampányaidat a közönséglistáid segítségével.
Tovább a cikkhezPPC hirdetés
Hackeljük meg az AdWords rendszerét!
Első körben szeretnénk elnézést kérni a “click bait” címért, és szó sincs róla, hogy feltörni szeretnénk a Google hirdetési rendszerét. Egyszerűen csak egy kiskaput fogunk bemutatni, hogyan tudjuk az AdWords funkcióit kibővíteni az AdWords Scripts segítségével.
Tovább a cikkhezPPC hirdetés
A Google és a YouTube együttes erejének kihasználása AdWords-ben
Manapság már minden információ a fogyasztók kezében van - a megfelelő döntés meghozatala előtt alaposan utána is járnak minden információnak!
Tovább a cikkhezPPC hirdetés
Hipertargetált AdWords kampány 15 lépésben
Te is több konverziót szeretnél elérni az Adwords fiókodban? Ebben a bejegyzésben megmutatjuk, hogyan lehet turbó fokozatra kapcsolni a konverziókat. Azokból a célzási és elhelyezési trendekből szemezgettünk, melyek az utóbbi időszakot vizsgálva sokkal nagyobb arányban hoztak eredményt.
Tovább a cikkhezPPC hirdetés
Próbáltad már az új AdWords Display hálózati célzást?
Még Karácsony előtt a Google ajándékba új funkciókat csempészett a csizmánkba, amelyek segítenek az Adwords költségkeretek maximális kihasználásában. A Karácsony előtti vásárlási láz közepén talán kevésbé esett szó erről az újdonságról, pedig érdemes közelebbről szemügyre venni.
Tovább a cikkhezPPC hirdetés
E-mail marketing optimalizálása AdWords hirdetésekkel
A MailChimp email marketing kutatása alapján az email megnyitási ráta iparáganként sehol sem haladja meg a 25%-ot, az átlagos átkattintási arány pedig csupán 2-3%. Ez azt jelenti, hogy átlagosan 100 email küldésre alig 2-3 felhasználói aktivitás jut, ezért a sok email kampányba fektetett munka szinte kidobható az ablakon, ha a nehezen megszerzett email feliratkozóinkhoz nem…
Tovább a cikkhez