PPC hirdetés

A legfrissebb PPC, SEO és social hírek
Blog Keresés

GDPR teendők: AdWords hirdetés, Facebook és Google Analytics

A PPC hirdetési (itthon főleg az AdWords hirdetés és Facebook hirdetés) és Analytics beállítások kapcsán több teendő is szükségessé válik a május 25-én érvénybe lépett GDPR-ban foglaltak megfelelő lekövetéséhez. Alábbi írásunkban ezekből a beállításokból szedtük össze a legfontosabbakat.
Tovább a cikkhez
Ferenc Dudas

10 gyorsan implementálható Google Analytics feature, amellyel sokkal pontosabb adatokat kapunk

Az Analytics megszámlálhatatlan funkcióval rendelkezik, amelyek hatással lehetnek a riportokban szereplő adatokra. Az alábbiakban bemutatunk 10 lehetőséget, amelyekkel az Analytics-nek az adatokat már letisztítva tudjuk küldeni, illetve a data-driven keresőmarketing stratégia kialakításához nélkülözhetetlen információkhoz tudunk jutni.
Tovább a cikkhez
János Papp

Vértezd fel B2B kampányaidat 4 ütős remarketing stratégiával!

A Google AdWords remarketing kampányai lehetővé teszik a B2B szektorban is a márka építést és lead generálást anélkül, hogy hirdetéseid teljesen kikészítenék közönségedet.
Tovább a cikkhez
Gábor Jurácsik

Mikor ne használd az automatikus ajánlattételi stratégiát?

Az AdWords számos fantasztikus automatizált ajánlattételi stratégiát kínál fiókod és kampányaid számára egyaránt. Ebben a cikkünkben, azokról az okokról lesz szó, amikor inkább kerüljük el az automatizált ajánlattételi stratégiákat.
Tovább a cikkhez
Árpád Vona

Google AdWords iparági mutatók – Adwords eredményei tevékenységi kör szerint

Egy felmérés szerint átlagosan 1300 ember kérdezi meg havonta, hogy mi az ideális CTR, vagy hogy milyen CPC-re számítson adott tevékenységi körben. Nehéz kérdés ez, korábbi cikkünkben a hirdetések minőségi mutatójának fontosságáról írtunk, melyben a sokszor méltatlanul mellőzött mutató szerepére is rámutattunk.
Tovább a cikkhez
Dániel Varga

Három tipp a hatékony AdWords kampánykezeléshez

Évről évre fejlődik az AdWords, és egyre jobban kiteljesedik az eszközök tárháza. Azonban ezzel nem csak a lehetőségek száma növekszik, a verseny is jobban kiéleződik.
Tovább a cikkhez
János Papp