PPC hirdetés
A legfrissebb PPC, SEO és social hírek
Kategóriák
PPC hirdetés
GDPR teendők: AdWords hirdetés, Facebook és Google Analytics
A PPC hirdetési (itthon főleg az AdWords hirdetés és Facebook hirdetés) és Analytics beállítások kapcsán több teendő is szükségessé válik a május 25-én érvénybe lépett GDPR-ban foglaltak megfelelő lekövetéséhez. Alábbi írásunkban ezekből a beállításokból szedtük össze a legfontosabbakat.
Tovább a cikkhezPPC hirdetés
10 gyorsan implementálható Google Analytics feature, amellyel sokkal pontosabb adatokat kapunk
Az Analytics megszámlálhatatlan funkcióval rendelkezik, amelyek hatással lehetnek a riportokban szereplő adatokra. Az alábbiakban bemutatunk 10 lehetőséget, amelyekkel az Analytics-nek az adatokat már letisztítva tudjuk küldeni, illetve a data-driven keresőmarketing stratégia kialakításához nélkülözhetetlen információkhoz tudunk jutni.
Tovább a cikkhezPPC hirdetés
Vértezd fel B2B kampányaidat 4 ütős remarketing stratégiával!
A Google AdWords remarketing kampányai lehetővé teszik a B2B szektorban is a márka építést és lead generálást anélkül, hogy hirdetéseid teljesen kikészítenék közönségedet.
Tovább a cikkhezPPC hirdetés
Mikor ne használd az automatikus ajánlattételi stratégiát?
Az AdWords számos fantasztikus automatizált ajánlattételi stratégiát kínál fiókod és kampányaid számára egyaránt. Ebben a cikkünkben, azokról az okokról lesz szó, amikor inkább kerüljük el az automatizált ajánlattételi stratégiákat.
Tovább a cikkhezPPC hirdetés
Google AdWords iparági mutatók – Adwords eredményei tevékenységi kör szerint
Egy felmérés szerint átlagosan 1300 ember kérdezi meg havonta, hogy mi az ideális CTR, vagy hogy milyen CPC-re számítson adott tevékenységi körben. Nehéz kérdés ez, korábbi cikkünkben a hirdetések minőségi mutatójának fontosságáról írtunk, melyben a sokszor méltatlanul mellőzött mutató szerepére is rámutattunk.
Tovább a cikkhezPPC hirdetés
Három tipp a hatékony AdWords kampánykezeléshez
Évről évre fejlődik az AdWords, és egyre jobban kiteljesedik az eszközök tárháza. Azonban ezzel nem csak a lehetőségek száma növekszik, a verseny is jobban kiéleződik.
Tovább a cikkhez