PPC hirdetés

A legfrissebb PPC, SEO és social hírek
Blog Keresés

Klasszikus tévhitek a Google hirdetések világából

A hirdetések kezelésével eltöltött évek alatt, az ügyfeleink részéről rengeteg kérdéssel és téves elképzeléssel találkoztunk a Google Adwords (mostmár Google Ads) rendszerével kapcsolatban. Szeretnénk összefoglalni és feltárni azokat a tipikus tévhiteket, amelyekkel a legtöbbször találkoztunk, így segítve a ügyfél-ügynökség kapcsolatot is egyben.
Tovább a cikkhez
Ágoston Földházi

Az emberi tényező és a PPC automatizálások

Manapság (kisebb-nagyobb százalékban) már mindenki elfogadja a mesterséges intelligencia jelenlétét és erejét. Egyre nagyobb szeletet szerez magának a piac összes területen, így az online marketing keretein belül sem kell már bemutatni és meggyőzni az embereket, hogy miért jók a PPC automatizálások.
Tovább a cikkhez
Milán Rozek

3 stratégia különböző attribúciós modellekhez

Avagy hogyan és mi alapján határozd meg a kulcsszavaid és a kampányaid konverziókövetési stratégiáját? 
Tovább a cikkhez
Dániel Varga

GDPR teendők: AdWords hirdetés, Facebook és Google Analytics

A PPC hirdetési (itthon főleg az AdWords hirdetés és Facebook hirdetés) és Analytics beállítások kapcsán több teendő is szükségessé válik a május 25-én érvénybe lépett GDPR-ban foglaltak megfelelő lekövetéséhez. Alábbi írásunkban ezekből a beállításokból szedtük össze a legfontosabbakat.
Tovább a cikkhez
Ferenc Dudas

10 gyorsan implementálható Google Analytics feature, amellyel sokkal pontosabb adatokat kapunk

Az Analytics megszámlálhatatlan funkcióval rendelkezik, amelyek hatással lehetnek a riportokban szereplő adatokra. Az alábbiakban bemutatunk 10 lehetőséget, amelyekkel az Analytics-nek az adatokat már letisztítva tudjuk küldeni, illetve a data-driven keresőmarketing stratégia kialakításához nélkülözhetetlen információkhoz tudunk jutni.
Tovább a cikkhez
János Papp

Vértezd fel B2B kampányaidat 4 ütős remarketing stratégiával!

A Google AdWords remarketing kampányai lehetővé teszik a B2B szektorban is a márka építést és lead generálást anélkül, hogy hirdetéseid teljesen kikészítenék közönségedet.
Tovább a cikkhez
Gábor Jurácsik