PPC hirdetés

A legfrissebb PPC, SEO és social hírek
Blog Keresés

4 lehetőség a tökéletes Google és Facebook Ads kooperációra

Számtalan esetben láthatjuk, hogy a brandek és marketingeseik egymással versenyeztetik a hirdetési platformokat, hogy lássák, melyik hoz jobb eredményeket. Érdemes azonban más szemmel tekinteni ezekre a platformokra, hiszen együttműködve sokkal eredményesebben tudják szolgálni üzleti céljainkat.
Tovább a cikkhez
Dániel Varga

A Google bemutatta a Smart kampányokat

A Google kifejezetten kis cégekre optimalizált Smart kampányaiban a kampány típusa, a célzott közönség és kulcsszavak - hamarosan pedig a landoló oldal is a rendszer által lesz meghatározva. Sőt mi több, a kampánytípus már a Google Ads, és nem az Adwords égisze alatt indul.
Tovább a cikkhez
Dániel Varga

RLSA a versenypiacon: Komoly fejlődési lehetőség

A PPC hirdetés nagyszerű módja annak, hogy egy vállalkozás online is elérje (és a cég számára értékes lépésre bírja) potenciális ügyfeleit. De természetesen számos kihívást is hordoznak magukban.
Tovább a cikkhez
Gábor Sárdi

Hogyan indítsd el nulláról a saját YouTube csatornádat?

Sokakat foglalkoztat a kérdés, hogy hogyan is kezdjünk neki saját YouTube csatornának? Nem könnyű feladat, főleg ha korábban sosem volt még hasonlóval dolgunk. Szorgalom és nagyon nagy kitartás kell hozzá. A következőkben segíteni szeretnénk azoknak, akik a nulláról indítják YouTube munkásságukat. Íme 6 tipp, amivel a nulláról könnyebben tudjuk elindítani csatornánkat!
Tovább a cikkhez
BugTV

Reszponzív keresőkampányok az Adwordsben

Ahogyan már korábban, a fejlesztés bejelentésekor megírtuk a blogunkon, egy új lehetőséggel találkozhatunk a Google Adwordsben (azaz Ads-ben), ez pedig a Responsive Search Ads. Ez az új hirdetésformátum még beta verzióban érhető el.
Tovább a cikkhez
Klikkmánia

10+ Remarketing közönség, amikre céloznod kéne

Már egy ideje hirdetsz a weben, egész jó eredményeket érsz el, jönnek a kattintások, sok a látogató. De a lényeges számok nem emelkednek. Hiába csődítesz hatalmas számú látogatót a weblapodra, ha nincs mögötte egy kifinomult stratégia, amivel a Főoldalról a “Köszönjük, hogy nálunk vásárolt!” oldalra juttatod őket. Mi tévő legyél?
Tovább a cikkhez
Anna Alexi