Hírek
A legfrissebb PPC, SEO és social hírek
Kategóriák
Fontos változások a Google kampányaira vonatkozóan
A helyi kampányokat arra tervezték, hogy a hirdetéseink révén növeljük a fizikai bolt forgalmát. A helyi kampányok megjelenhetnek a Google Térképen, a Keresési eredmények között, a YouTube-on és a Google Display Hálózaton is.
Tovább a cikkhezHírek
Facebook – Megszűnik a 20%-os szabály!
Az internet madarai már csiripelték sok platformon az elmúlt napokban: megszűnik a Facebook hirdetés képekre vonatkozó 20%-os szabálya!
Tovább a cikkhezHírek
A Facebook Business Suite összevonja a Pages/Oldalak, az Instagram és a Messenger eszközöket
A Facebook Business Suite egy új mobil- és asztali központ, ahol a vállalkozások elérhetik azokat az eszközöket, amelyekkel egy helyen kezelhetik jelenlétüket a Facebookon, az Instagramon és a Messengeren.
Tovább a cikkhezHírek
A Google összevonja az Egyéni Érdeklődési Szegmenst az Egyéni Szándékolt Közönséggel az Egyéni Közönségek opcióba
A Google összevonta a Egyéni Érdeklődés és Egyéni Szándékolt közönségeit. Megmutatjuk, hogyan tudjuk elérni a régi közönségeinket, és hogyan hozhatunk létre újakat.
Tovább a cikkhezHírek
A Google botjai hamarosan HTTP/2-es oldalakat is át fognak nézni
A HTTP/2 a HTTP következő generációja, ahol kevesebb nyitott kapcsolatra van szükség a működéshez, így például hatékonyabban tud a Googlebot átmenni a weboldalon.
Tovább a cikkhezHírek
Rendkívüli hírek: A Facebook korlátozza a hirdetések számát
A Facebook 2021 Februártól elkezdi korlátozni a megjeleníthető hirdetések számát. A korlátozás mértékének meghatározására az előző év legmagasabb költésű hónapját veszi alapul.
Tovább a cikkhez