Hírek
A legfrissebb PPC, SEO és social hírek
Kategóriák
Google Ads-fiókjainkat már portfólió ajánlattételi stratégiával is kezelhetjük
Már minden hirdető létrehozhatja és kezelheti a több fiókra kiterjedő ajánlattételi stratégiákat mind a Keresési, mind a Shopping-kampányokban.
Tovább a cikkhezAz Instagram ,,Mostanában törölt’’ mappát ad a Törölt tartalmakhoz
Az Instagram innentől egy adott profil törölt tartalmait egy ,,Mostanában törölt’’ mappába küldi, amelyből azok helyreállíthatók, illetve átnézhetők végleges törlés előtt.
Tovább a cikkhezA Google csapata segít az alkalmazás fejlesztőknek az IOS 14 ATT -vel kapcsolatban
Az Apple legújabb App Tracking Transparency rendszere megköveteli a fejlesztőktől, hogy engedélyt kérjenek, amikor más cégek alkalmazásaiból és webhelyeiről származó információkat felhasználnák reklámcélokra, még akkor is ha már rendelkeznek a felhasználó beleegyezésével.
Tovább a cikkhezA Facebook News Nagy-Britanniában is elindult
Ahogy Nagy-Britanniában egyre inkább szabályozzák a tech cégek működését, a Facebook a hangsúlyt egyre inkább a médiában és tájékoztatásban betöltött szerepére teszi.
Tovább a cikkhezMár elérhető a Google Ads Insights
A Google 2020. novembere óta csöpögteti a részleteket az új Insights statisztikai oldalról. Több hirdető is látja az Ads-fiókjában, konkrétan miről is van szó.
Tovább a cikkhezA Gmail hirdetések (GSP) a Discovery kampányban lesznek elérhetők
2021. Július 1-jétől a Gmail-hirdetési kampányok “csak olvasható” állapotúak lesznek. Ez azt jelenti, hogy ettől kezdve nem hozhatunk létre új G-mail kampányokat és nem módosíthatjuk a meglévő kampányokat sem, így a meglévő GSP hirdetéseket sem tudjuk szerkeszteni.
Tovább a cikkhez