Hírek
A legfrissebb PPC, SEO és social hírek
Kategóriák
Az adaptív keresési hirdetések formátum az alapértelmezett Google Ads-ben
Ahogyan az várható volt, immáron az alapértelmezett hirdetési formátum az RSA lett. A szöveges keresési hirdetések (ETA) egyelőre maradnak, de már az RSA lép előtérbe.
Tovább a cikkhezA hozzárendelési jelentések már a YouTube- és a vizuális hirdetéseket is tartalmazzák
Tavaly megújult a hozzárendelési jelentés, az áttekintő oldalon átláthatóbbak az ügyfelek konverzió előtt bejárt útvonalai. A YouTube-hirdetéseken felül pedig már a vizuális hirdetéseket is tartalmazza a hozzárendelési jelentés.
Tovább a cikkhezLead űrlap, mint kattintás nélküli konverzió
A keresési eredmények oldalon (SERP) található lead űrlapok kattintás nélküli konverziót jelentenek a Google Ads- felhasználók számára.
Tovább a cikkhezA Google kereső sötét verziójában a hirdetések kevésbé tűnnek hirdetéseknek
A Google kereső követi azt a trendet, amit mostanság az olyan nagyok, mint pl az Instagram, vagy a Facebook is bevezettek: a sötét módot.
Tovább a cikkhez16 YouTube trend a 2021-es évre
A Youtube kétségkívül kikerülhetetlenné vált a videós tartalomgyártás megosztás terén. Ahhoz, hogy jól teljesítsünk ezen a platformon szükséges, hogy ismerjük a legfontosabb YouTube trendeket.
Tovább a cikkhezMegszűnik az általános kulcsszó egyezés módosítóval és jön a továbbfejlesztett kifejezés egyezés
Ez azt jelenti, hogy a hosszabb kulcsszavakat már nem váltják ki a Broad Match Modifier (általános egyezés módosítóval, továbbiakban BMM) keresési kifejezések. A széles kulcsszavak továbbra is használhatóak lesznek.
Tovább a cikkhez