Hírek
A legfrissebb PPC, SEO és social hírek
Kategóriák
Új figyelmeztetési rendszert vezetett be a Google
A Google elkötelezett amellett, hogy megbízható hirdetési élményt teremtsen a felhasználók és a hirdetők számára. A Google Ads irányelvei azért vannak, hogy megakadályozzák a nem biztonságos vagy káros tartalmú hirdetések megjelenését.
Tovább a cikkhezA Google együttműködik a GoDaddy-vel
A Google partnerséget jelentett be a GoDaddyvel. Az együttműködés azért jön létre, hogy segítsen az e-kereskedőknek nagyobb online láthatóságot elérni.
Tovább a cikkhezTéma szakértők bevezetése a Facebook csoportokban
Mostantól az egyes facebook csoportok adminjai kiválaszthatnak az adott témákhoz tartozó szakértőket, akikhez a tagok fordulhatnak kérdéseikkel. Ennek az updatenek köszönhetően a különböző témában specializálizálódott csoporttagok kiemelt szerepet kaphatnak a közösségen belüli kommunikáció során.
Tovább a cikkhezÉlesedett a Google júliusi algoritmus-frissítése
Egy hónappal a júniusi frissítés után július 1-én megérkezett a core update második felvonása. Míg az előző havi frissítés fokozatosan élesedett az egyes oldalakon, és lassan éreztette a hatását, addig a mostani frissítés hatásai azonnal érezhetőek voltak.
Tovább a cikkhezA TikTok megtriplázza a videók hosszát
A TikTok megnöveli a feltölthető videók maximális hosszát 60 másodpercről 3 percre.
Tovább a cikkhezA Microsoft Ads elindítja a multimédia ads béta verzióját
A multimédiás hirdetések lehetőséget adnak a marketing szakembereknek arra, hogy exkluzív hirdetéstípusok jelenjenek meg a keresőmotorok találati oldalán.
Tovább a cikkhez