Hírek
A legfrissebb PPC, SEO és social hírek
Kategóriák
Itt a Google Ads editor 2.1-es verziója, 13 új funkcióval
Az új frissítés többek között ajánlásokat, figyelmeztető párbeszédpaneleket és egyéni kérdéseket fog tartalmazni a lead ad formhoz.
Tovább a cikkhezA Facebook új lendületet ad a csoportoknak
A Facebook egy új oldalsávot/értesítési területet tesztel, amely lehetőséget ad a csoporton belüli gyors beszélgetésekre.
Tovább a cikkhezSzürke háttér a Google Shopping hirdetéseknél
Amerikai felhasználók észlelték, hogy a Google szürke háttérszínt használ az egyes Google Shopping carousel hirdetéseknél.
Tovább a cikkhezA Google teszteli a shopping hirdetéseket: a termék anyagát megjeleníti a címsorban is
A Google dinamikus kulcsszóbeillesztést tesztel a shopping hirdetések megjelenítésében, ahol a termék megnevezése kiegészül a termék anyagával, ha ez szerepel a keresési lekérdezésben.
Tovább a cikkhezA TikTok-hoz hasonlóvá alakítanák a Facebook feedet
A Reels, a vállalat rövid formátumú videó funkciójának egyszerű áthozatala az Instagramról a Facebookra nem volt elég. A vezetők szorosan követték a TikTok lépéseit, és egyre jobban aggódnak, hogy nem tesznek eleget a versenyben maradásért. Az év elején Mark Zuckerberg vezérigazgatóval folytatott beszélgetések során úgy döntöttek, hogy a Facebooknak teljesen újra kell gondolnia a feedet.
Tovább a cikkhezA Google felajánlja a riválisok hirdetéseinek megjelenítését a YouTube-on
Az Európai Bizottság tavaly indított vizsgálatot annak megvizsgálására, hogy a világ legnagyobb kereső- és videószolgáltatója tisztességtelen előnyhöz juttatja-e magát a digitális reklámozásban azzal, hogy korlátozza a riválisok és a hirdetők hozzáférését a felhasználói adatokhoz.
Tovább a cikkhez