Hírek

A legfrissebb PPC, SEO és social hírek
Blog Keresés
Illusztráció egy táblagépre kattintó kézről, vásárlási ikonokkal, érmékkel és pénzzel a háttérben, amely a 2020-as PPC kampányokat ábrázolja. A bal oldalon megjelenik a "pay per click" szöveg. Narancssárga háttér.

Új korszak a kampánykezelésben: kötelező Advantage+ frissítés a Meta hirdetési fiókokban

A Meta hirdetésekben idén egy jelentős változás lép életbe: minden kampány automatikusan Advantage+ (ADV+) típusúvá válik, és ezzel együtt a manuális beállítási lehetőségek is fokozatosan kivezetésre kerülnek.
Tovább a cikkhez
Tamás Solcz
Hírek

AI Max for Search – a keresési kampányok jövője

A mesterséges intelligencia segítségével elérhető már a Google Keresőmotor teljes potenciálja, ezáltal a kereső még hasznosabb eszközzé alakult az idők során az információk felfedezésében és a döntéshozatalban is, köszönhetően az AI által generált válaszoknak az AI Overviews funkciónak és a Google Lens segítségével végzett vizuális kereséseknek.
Tovább a cikkhez
Tamás Solcz
Hírek

Hirdetési csatorna teljesítmény és további riport funkciók érkeznek a Performance Max kampányokba

Ahogy közeledünk a május 21-én megrendezésre kerülő Google Marketing Live eseményhez - ahol általában a legtöbb, legnagyobb újdonságokat jelenti be a Google - egyre több és több újdonság, hír lát napvilágot a várható új funkciókról.
Tovább a cikkhez
Tamás Solcz
Hírek

Annotations / Jelölések

A jelölések egy nagyon hasznos funkció volt korábban a régi Analyticsben is és nagyon hiányzott a GA4 felületéről eddig, de most végre van lehetőségünk ezek használatára. 
Tovább a cikkhez
Tamás Solcz
Hírek

Új KLIKKTALK: AI a Google Ads-ben – kulisszatitkok egyenesen a Google-től – 3. epizód

A legújabb epizódban Vadász Illéssel, a Google Magyarország Industry Manager-ével beszélgettünk arról, hogy hogyan alakul át a digitális hirdetések világa. Hallgasd meg, ha kíváncsi vagy a legújabb AI alapú Google Ads kampánytípusokra!
Tovább a cikkhez
Zoltán Varga
Hírek

Kilenc lépés a tartalom gyorsabb indexeléséhez a Google és Bing keresőkben

Cikkünk bemutatja, hogyan érhetjük el, hogy weboldalunk tartalma gyorsabban és hatékonyabban kerüljön indexelésre a Google és Bing keresőmotorokban.
Tovább a cikkhez
Levente Asztalos