Hírek

A legfrissebb PPC, SEO és social hírek
Blog Keresés
Hírek

Új konverziós oszlopok a Demand Gen kampányoknál

A Google új konverziós oszlopokat vezetett be a Demand Gen kampányok statisztikájában,, amelyek segítségével a hirdetők pontosabb teljesítménymérést kaphatnak. 
Tovább a cikkhez
Klikkmánia
Hírek

A Microsoft Advertising 2025. május 5-től kötelezővé teszi a felhasználói beleegyezés jeleinek megadását

A Microsoft Advertising 2025. május 5-től kötelezővé teszi a felhasználói beleegyezés jeleinek megadását, hogy megfeleljen a globális adatvédelmi szabályozásoknak, miközben megőrzi a hirdetési teljesítmény optimalizálásához szükséges adatokat.
Tovább a cikkhez
Klikkmánia
Hírek

A Google Shopping megjeleníti a „price at checkout” feliratot a hirdetésekben

Azok a kereskedők, akik valamilyen módon fizetéskor módosítják az árakat, a Google Shopping felfüggesztését kockáztatják a vásárló megtévesztése miatt, ugyanis ez az új funkció még nagyobb áttekinthetőséget biztosít a felhasználók számára.
Tovább a cikkhez
Klikkmánia
Hírek

A Google több fiókra is kiterjeszti a Search Max béta verzióját

A Google mesterséges intelligencia által vezérelt Search Max egyezési típusa több fiókban is bevezetésre kerül, így az automatikus hirdetésoptimalizálást a keresési kampányok számára is lehetővé teszi.
Tovább a cikkhez
Klikkmánia
Hírek

A Google Ads bevezeti a csatornavezérlést a Demand Gen kampányokhoz

Ezzel a funkcióval meghatározhatjuk, hogy hirdetéseink hol jelenjenek meg a Google szolgáltatásaiban.
Tovább a cikkhez
Klikkmánia
Hírek

A Google reszponzív keresési hirdetései még rugalmasabbak lettek

A mostani frissítés után a Google legfeljebb 2 címsort is megjeleníthet a belső link hirdetésbővítményeknél, ha ez előreláthatólag javítja a hirdetés teljesítményét. Tehát mostantól a keresési hirdetésekhez megadott címsorok akár a belső link hirdetésbővítmények helyén is megjelenhetnek. Emiatt is fontos, hogy rendszeresen ellenőrizzük, hogy a hirdetések hogyan jelennek meg. 
Tovább a cikkhez
Klikkmánia