Hírek
A legfrissebb PPC, SEO és social hírek
Kategóriák
Új konverziós oszlopok a Demand Gen kampányoknál
A Google új konverziós oszlopokat vezetett be a Demand Gen kampányok statisztikájában,, amelyek segítségével a hirdetők pontosabb teljesítménymérést kaphatnak.
Tovább a cikkhezA Microsoft Advertising 2025. május 5-től kötelezővé teszi a felhasználói beleegyezés jeleinek megadását
A Microsoft Advertising 2025. május 5-től kötelezővé teszi a felhasználói beleegyezés jeleinek megadását, hogy megfeleljen a globális adatvédelmi szabályozásoknak, miközben megőrzi a hirdetési teljesítmény optimalizálásához szükséges adatokat.
Tovább a cikkhezA Google Shopping megjeleníti a „price at checkout” feliratot a hirdetésekben
Azok a kereskedők, akik valamilyen módon fizetéskor módosítják az árakat, a Google Shopping felfüggesztését kockáztatják a vásárló megtévesztése miatt, ugyanis ez az új funkció még nagyobb áttekinthetőséget biztosít a felhasználók számára.
Tovább a cikkhezA Google több fiókra is kiterjeszti a Search Max béta verzióját
A Google mesterséges intelligencia által vezérelt Search Max egyezési típusa több fiókban is bevezetésre kerül, így az automatikus hirdetésoptimalizálást a keresési kampányok számára is lehetővé teszi.
Tovább a cikkhezA Google Ads bevezeti a csatornavezérlést a Demand Gen kampányokhoz
Ezzel a funkcióval meghatározhatjuk, hogy hirdetéseink hol jelenjenek meg a Google szolgáltatásaiban.
Tovább a cikkhezA Google reszponzív keresési hirdetései még rugalmasabbak lettek
A mostani frissítés után a Google legfeljebb 2 címsort is megjeleníthet a belső link hirdetésbővítményeknél, ha ez előreláthatólag javítja a hirdetés teljesítményét. Tehát mostantól a keresési hirdetésekhez megadott címsorok akár a belső link hirdetésbővítmények helyén is megjelenhetnek. Emiatt is fontos, hogy rendszeresen ellenőrizzük, hogy a hirdetések hogyan jelennek meg.
Tovább a cikkhez