Hírek

A legfrissebb PPC, SEO és social hírek
Blog Keresés

Több oldaltérkép feltöltése a Search Console-ba még hasznos is lehet

Akik nagyobb oldalakat kezelnek, biztosan szembesültek már azzal a problémával, hogy kényszerűségből kellett több részletben feltölteni a sitemap.xml fájlokat, ugyanis maximum 50.000 URL-t tartalmazhat és maximum 10MB lehet a fájlméret kitömörítés után. John Mueller-nek tették fel a kérdést előző héten hangout-on, hogy ez csak egy technikai korlátozás vagy John személy szerint látja-e ennek előnyét is.
Tovább a cikkhez
Klikkmánia

Álmaink állása. Vagy mégsem?

Ki ne hallott volna a Google nagyságáról, a megközelíthetetlen, elérhetetlen, tökéletes munkahelyről? Az évi 2-3 millió jelentkezőről, akik egymás ellen versengve próbálják megszerezni az áhított állást, amiért bármelyik barátunk ölni tudna?
Tovább a cikkhez
Klikkmánia

A Google teszteli a 4 találatos top elhelyezést az AdWords hirdetéseknél

Az utóbbi időben több hír is megfordult a témával kapcsolatban, miszerint a Google a megszokott három szponzorált hirdetés helyett – a találati listák fölött – négyet fog megjeleníteni.
Tovább a cikkhez
Klikkmánia

Klikkmánia havi TOP10 / 2015. november

A november mindig egy mozgalmas időszak az online világban (köszönhetően az e-kereskedelmi szezonnak), ezúttal azonban kiemelkedő jelentőségű hír, hiszen a Google önszántából rendelkezésünkre bocsátott egy részletekbe menő iránymutatást. Ezúton szeretnénk megosztani minden feliratkozóval az általunk legérdekesebbnek ítélt havi AdWords, SEO és Performance marketing híreket!
Tovább a cikkhez
Klikkmánia

Idén már nem kell tartani a Pingvinektől

Hivatalosan is közölték, hogy Pingvin algoritmus frissítés már nem lesz idén, ami így már hivatalosan is ellentmond, egy másik hivatalos Google szócső, Gary Illyés korábbi kijelentésének.
Tovább a cikkhez
Klikkmánia

A hirdetési költések 20%-kal emelkedtek hálaadáskor, Black Friday-en stagnáltak tavalyhoz képest

A fizetett hirdetések több mint fele mobilokon realizálódott hálaadáskor és Fekete Pénteken. A hálaadás egy önálló e-kereskedelmi eseménnyé válik, tavalyhoz képest 19.6 %-kal nőtt a fizetett hirdetések száma ezen a napon és nagyjából azonos maradt Fekete Pénteken – derült ki a Kenshoo felméréséből.
Tovább a cikkhez
Klikkmánia