Hírek

A legfrissebb PPC, SEO és social hírek
Blog Keresés

Megduplázódhat a napi AdWords költésünk?

A Google október elején egy olyan bejelentést tett, ami fejvakarásra késztette a hirdetőket. A bejelentés lényege, hogy a rendszer magától változtathat a napi költségkereten, amennyiben úgy véli, hogy nagyobb költéssel több konverziót érhetne el a fiók. Ez a gyakorlatban azt jelenti, hogy az általunk megadott napi költségkeret akár 100%-kal is megnövekedhet.
Tovább a cikkhez
Klikkmánia

Gmail hirdetési kampány, egyszerűbben

Szeptember 30-tól lehetőségünk van az új AdWords felületen keresztül, a korábbinál egyszerűbb módon és új funkciókkal, Gmail hirdetési kampányok létrehozására.
Tovább a cikkhez
Klikkmánia

Helybővítmények a videóhirdetésekben

Szeptember 13.-a óta a TrueView in-stream, vagy bumper hirdetéseket, valamint fiókszintű helybővítményeket tartalmazó fiókok automatikusan jogosultak a funkcióra. Az újítás lényege, hogy mostantól a videóhirdetések is jeleníthetnek meg fizikai elhelyezkedésre vonatkozó információkat, mint például cím és útvonal, nyitvatartási idő, illetve képek a vállalkozásról.
Tovább a cikkhez
Klikkmánia

Új: Facebook dinamikus hirdetés

Az elmúlt hetekben mutatta be a Facebook legújabb eszközét, a dinamikus hirdetéseket, melyek a Power Editorból, illetve a frissített Hirdetéskezelőből érhetőek el.
Tovább a cikkhez
Klikkmánia

A Facebook eltávolított négy célzási opciót

A Facebook szeptemberben megváltoztatta a célzási lehetőségeket, eltávolított négy célzási opciót. 
Tovább a cikkhez
Klikkmánia

AdWords hirdetésrotáció változás

Bizonyára sokan megkaptátok az AdWords központi tájékoztató levelét, miszerint szeptember 25-től változnak a hirdetésrotációs lehetőségek. Ugyanakkor sokakhoz nem jutott el a hír, mert a Google Partner ügynökségeket értesítették csak központilag a változásokról. Alább a központi levél kicsit módosítva.
Tovább a cikkhez
Klikkmánia