Hírek

A legfrissebb PPC, SEO és social hírek
Blog Keresés
Hírek

Új mérőszám a Meta kampányokban

Sajátítsd el, hogyan tudod testre szabni a Meta riportnézetet, hogy lásd, hány követést hoztak az Instagram-hirdetéseid. Olvasd el, miért lehet ez az új mérőszám értékes a kampányaid szempontjából!
Tovább a cikkhez
Tamás Solcz
Hírek

Google Ads Pmax, Shopping és Demand Gen újdonságok

Több Google frissítés is elérhető, amik nagyobb kontrollt adnak a hirdetők kezébe, például demográfiai kizárások, finomhangolható kreatív megjelenések és egy régóta várt újdonság. Tudd meg, pontosan mik ezek!
Tovább a cikkhez
Tamás Solcz
SEO

B2B tartalomtípusok, amelyeket az AI-keresők előnyben részesítenek

Megmutatjuk, mely öt tartalomtípus teljesít kiemelkedően jól az AI-alapú keresőkben, mint a ChatGPT vagy a Gemini. Tudd meg, mely tartalomtípusokat érdemes optimalizálni, hogy az AI gyakran idézze és válaszként használja őket!
Tovább a cikkhez
Levente Asztalos
Hírek

Ne vágd meg a SEO költségvetésedet – inkább csoportosítsd át!

A Search Engine Land cikkében Adam Heitzman arra figyelmeztet, hogy az SEO költségvetés csökkentése rövid távon megtakarítást hozhat, de hosszú távon versenyhátrányt jelenthet.
Tovább a cikkhez
Levente Asztalos
Hírek

A Kulcsszótervező mostantól helyi és eszközszintű előrejelzéseket is kínál

A Google Ads Kulcsszótervezője új funkcióval bővült: mostantól előrejelzéseket nyújt város, régió és eszköztípus (mobil, asztali gép, táblagép) szerint lebontva.
Tovább a cikkhez
Tamás Solcz
Hírek

A márka kizárása és engedélyezése mostantól AI Max for search használatát igényli a keresési kampányokban

A Google Ads minden új keresési kampány esetében áthelyezte a márkák engedélyezését és kizárását az AI Max rendszerébe.
Tovább a cikkhez
Tamás Solcz