Hírek
A legfrissebb PPC, SEO és social hírek
Kategóriák
Mit jelent a Generative Engine Optimization (GEO) a márkád jövője szempontjából? Kiderül új KLIKKTALK adásunkból! – 5. epizód
A keresők világa forradalmi átalakuláson megy keresztül – és aki nem készül fel időben, az lemaradhat a legnagyobb lehetőségekről! Legújabb KlikkTalk adásunkban Varga Balázst, a Profession.hu marketingigazgatóját hívtuk vendégül, aki elsőként kezdett itthon érdemben foglalkozni a GEO-val, vagyis a Generative Engine Optimization-nel.
Tovább a cikkhezA Google automatikusan meg fogja jeleníteni a releváns információkat a hírlevelekből
A Google Merchant Center áprilistól éles új funkciója lehetővé teszi, hogy a Google automatikusan felhasználja a vállalkozás hírleveleinke tartalmát a márka és a termékek megjelenítésére a Google különböző felületein, például a Keresőben, a Shoppingban és a Térképen.
Tovább a cikkhezHamarosan elérhető lesz minden Meta hirdetési fiókban a Threads hírfolyam elhelyezés
A Meta Április 23-án bejelentette, hogy globálisan elérhetővé teszik a Threads alkalmazásban megjelenő hirdetéseket a hirdetők számára.
Tovább a cikkhezAz OpenAI 2025. április 28-án bejelentette, hogy új vásárlási funkciókkal bővíti a ChatGPT keresőjét, ezzel célja, hogy versenyre keljen a Google-lel az online vásárlás terén
Az OpenAI bejelentette, hogy új vásárlási funkciókkal bővíti a ChatGPT keresőjét, azért, hogy versenyre keljen a Google-lel az online vásárlás terén.
Tovább a cikkhezA Google fellép a hamis EEAT-tartalmak ellen
A Google frissítette a Search Quality Rater Guidelines (QRG) dokumentumát, hogy hatékonyabban azonosítsa és értékelje a hamis EEAT (Experience, Expertise, Authoritativeness, Trustworthiness) jeleket mutató tartalmakat.
Tovább a cikkhezA fotók geotagelésének hatása a Google Cégprofil rangsorolására
Egy 10 hetes tanulmány megvizsgálta, hogy a képek EXIF adataihoz hozzáadott földrajzi koordináták (geotagelés) miként befolyásolják a helyi keresési rangsorolást a Google Cégprofilok esetében.
Tovább a cikkhez