Hírek
A legfrissebb PPC, SEO és social hírek
Kategóriák
Új mérőszám a Meta kampányokban
Sajátítsd el, hogyan tudod testre szabni a Meta riportnézetet, hogy lásd, hány követést hoztak az Instagram-hirdetéseid. Olvasd el, miért lehet ez az új mérőszám értékes a kampányaid szempontjából!
Tovább a cikkhezGoogle Ads Pmax, Shopping és Demand Gen újdonságok
Több Google frissítés is elérhető, amik nagyobb kontrollt adnak a hirdetők kezébe, például demográfiai kizárások, finomhangolható kreatív megjelenések és egy régóta várt újdonság. Tudd meg, pontosan mik ezek!
Tovább a cikkhezB2B tartalomtípusok, amelyeket az AI-keresők előnyben részesítenek
Megmutatjuk, mely öt tartalomtípus teljesít kiemelkedően jól az AI-alapú keresőkben, mint a ChatGPT vagy a Gemini. Tudd meg, mely tartalomtípusokat érdemes optimalizálni, hogy az AI gyakran idézze és válaszként használja őket!
Tovább a cikkhezNe vágd meg a SEO költségvetésedet – inkább csoportosítsd át!
A Search Engine Land cikkében Adam Heitzman arra figyelmeztet, hogy az SEO költségvetés csökkentése rövid távon megtakarítást hozhat, de hosszú távon versenyhátrányt jelenthet.
Tovább a cikkhezA Kulcsszótervező mostantól helyi és eszközszintű előrejelzéseket is kínál
A Google Ads Kulcsszótervezője új funkcióval bővült: mostantól előrejelzéseket nyújt város, régió és eszköztípus (mobil, asztali gép, táblagép) szerint lebontva.
Tovább a cikkhezA márka kizárása és engedélyezése mostantól AI Max for search használatát igényli a keresési kampányokban
A Google Ads minden új keresési kampány esetében áthelyezte a márkák engedélyezését és kizárását az AI Max rendszerébe.
Tovább a cikkhez