Közösségi marketing
A legfrissebb PPC, SEO és social hírek
Kategóriák
Közösségi marketing
Tartalmak kiemelése Facebook hirdetések segítségével
A tartalom kiemelése igen hatékony technika, amely, ha helyesen történik, nagyon jó eredményeket tud nyújtani. Gyorsan és viszonylag költséghatékonyan bővíthetjük a közönségét, valamint határozottan megalapozhatjuk a márkát a megfelelő közönség előtt.
Tovább a cikkhezKözösségi marketing
5 tipp: Hogyan és miért építsd bele a Facebook csoportokat a marketing stratégiádba?
Azon gondolkozol éppen, vajon hogyan tudnád publikálni a termékedet / szolgáltatásodat egy Facebook csoportban? Mindegy, hogy egy általad létrehozott csoportot vagy egy másik személy tulajdonában lévőt használod, akkor is megadatik az a lehetőség, hogy megmutasd magadat, és új célközönségre tegyél szert.
Tovább a cikkhezKözösségi marketing
Facebook hirdetés relevancia
Aki elkezd Facebookon hirdetni, az biztosan tudja, hogy a legtöbb korábban - AdWords-ből vagy Analytics-ből - megismert metrikának van itt is párja, csak másképp hívják. A következőkben a Relevancia pontszámot fogom bemutatni, egészen pontosan azt, hogy mi a lényege, mire jó és miképp lehet rajta javítani.
Tovább a cikkhezKözösségi marketing
A Facebook 7 legnagyobb dobása 2017-ben
2017 nem éppen volt csendesnek nevezhető a Facebook számára és itt most nem csupán a különböző botrányok és álhírek megosztására gondolok, hanem arra is, hogy a tavalyi évben mennyit fejlődött ez a platform.
Tovább a cikkhezKözösségi marketing, YouTube
Facebook VS YouTube: Hol videózzunk? Hol építsünk közösséget?
Évek óta a szemünk előtt csatázik a két nagy közösségi oldal a videók területén. És miért nem mindegy ki nyeri a csatát? Mert a CISCO becslése szerint 2020-ra a mobilos adatforgalom 75%-a videótartalom lesz. Már nem csak az asztali videók sorsa a tét, a „zsebtévében” kérdés, ki lesz a király.
Tovább a cikkhezKözösségi marketing
Hatékony Facebook hirdetés készítése és bizonyítása
Ma már hazai viszonylatokban is egyre elterjedtebb nézet, hogy a Facebook hirdetés is lehet költséghatékony és konverzió fókuszú, mégis a marketing keret felosztása során - sajnos sok esetben - még mindig egy alulértékelt hálózatról beszélhetünk. Az alábbiakban gyakorlati példákon keresztül szemléltetjük ennek ellenkezőjét, továbbá szó lesz olyan mérési tippekről is, melyek elegendő muníciót adhatnak az…
Tovább a cikkhez