Keresőoptimalizálás
A legfrissebb PPC, SEO és social hírek
Kategóriák
Keresőoptimalizálás
Google trükkök: 5 hasznos SEO segítség a Google Analytics-től
A keresőoptimalizálás során kulcsfontosságúak a SEO eszközök megléte a megfelelő elemzéshez. Ilyenkor nem feltétlenül gondolunk a Google Analytics-re, pedig igen sok segítséget tud nyújtani SEO téren is.
Tovább a cikkhezKeresőoptimalizálás
Excel praktikák, melyek segítenek a SEO elemzésekben
Bármilyen eszközt is használunk az online marketingben, magához az elemzéshez szükségünk lesz Excel tudásra. Ennek egyszerűen az az oka, hogy az importált adatokat itt tudjuk rendezni, szűrni, függvényekkel értékeket hozzárendelni, kimutatásokat készíteni. Igaz ez a keresőoptimalizálásra is, mivel ezen a területen is rendkívül sok adattal dolgozunk, melyeket folyamatosan elemezni kell.
Tovább a cikkhezKeresőoptimalizálás
3 közösségi média stratégia, amellyel növelhető a SEO hatékonysága
A keresőoptimalizálással (SEO) és a közösségi médiával kapcsolatos tevékenységeket számos cég szinte teljesen elkülönülten kezeli, külön részlegeken, holott a közösségi marketing a keresőoptimalizálás egyik leglényegesebb szövetségese kellene, hogy legyen.
Tovább a cikkhezKeresőoptimalizálás
Hogyan kombináld a SEO-t és a PPC-t a kimagasló eredményekért
Lehet, hogy a SEO és PPC két teljesen különálló csatorna, egyedi szerepekkel, de a céljuk ugyanaz: látogatókat terelni a weblapodra.
Tovább a cikkhezKeresőoptimalizálás
Search Console újratöltve – Avagy hogyan használd az új felületet
Manapság számos lehetőségünk van arra, hogy külsős szoftverek segítségével feltárjuk az oldalunk működésbeli problémáit, külső-belső linkeket és kulcsszavakat elemezzünk. A lehetőségek szinte végtelenek, szaktudás, időráfordítás és büdzsé kérdése, hogy milyen mélységű SEO auditot készíthetünk weblapunkról.
Tovább a cikkhezKeresőoptimalizálás, YouTube
6 YouTube SEO tipp, hogy még több nézőt elérj
A YouTube 2005-ös születése óta hihetetlen számokat ért el. Nem csak a világ legnagyobb videó megosztó és megjelenítő platformja lett, de a második legnagyobb keresőmotor a Google után és a harmadik legnagyobb webhely a világon. Jelenleg több mint egymilliárd ember rendelkezik YouTube fiókkal és a felhasználók 300 órányi videós tartalmat töltenek fel percenként.
Tovább a cikkhez