Keresőoptimalizálás
A legfrissebb PPC, SEO és social hírek
Kategóriák
Keresőoptimalizálás
ASO – App Store Optimization, avagy Alkalmazásbolt SEO
Az alkalmazásbolt keresőoptimalizálás nem más, mint egy adott okostelefon alkalmazásnak az optimalizálása, de nem a Google kereső találati listáján (ilyen is van), hanem az alkalmazásboltokban. Ha például arra keres valaki a Google Play-ben vagy az Apple App Store-ban, hogy “New York city guide”, akkor bizony tudnunk kell, hogy akadnak cégek akiknek nem mindegy, hányadik pozícióban jelenik…
Tovább a cikkhezKeresőoptimalizálás
Mobil SEO: A visszaszámlálás elindult
A mögöttünk álló negyedév igencsak sűrűnek mondható, ha a Google mobil SEO vonatkozású fejlesztéseit nézzük. Ez esetünkben azzal is együtt járt, hogy (a jövő heti Smartmobil előadásomat is beleszámítva) 3 különböző konferencián kértek fel bennünket arra, hogy a mobil SEO, a keresőoptimalizálás vagy az ASO (App Store Optimization) fontosságáról beszéljünk. Így elérkezett az idő, hogy…
Tovább a cikkhezKeresőoptimalizálás
Technikai SEO: A leggyakoribb hibák
A tévhittel ellentétben, a tartalmi optimalizáláson és a linképítésen túlmutat a SEO munka sava-borsa. A cikk olyan technikai jellegű, SEO problémákat mutat be, amelyekre (az esetek többségében) nem is számítunk.
Tovább a cikkhezKeresőoptimalizálás
SEO és Tartalommarketing: Mi várható 2015-ben?
Mint minden év, úgy a tavalyi esztendő is rengeteg változást hozott az online marketing világában, ez különösen igaz a SEO-ra és a tartalommarketingre. De mi várható idén? Milyen irányba megy tovább a keresőoptimalizálás?
Tovább a cikkhezKeresőoptimalizálás
Ha nem vagy mobilbarát, meghalsz
Előbb vagy utóbb eljön az idő, hogy már egy online érdekelt vállalkozás sem teheti meg, hogy ne foglalkozzon a mobil megjelenésével. Sőt, ez inkább előbb várható, mint utóbb, véleményem szerint 1 éven belül már komoly hátrányba kerülhetnek azok a cégek, melyek nem készülnek fel már most.
Tovább a cikkhezKeresőoptimalizálás
Hatékonyságban, hosszú távon verhetetlen – SEO
Ezzel a címmel tartottam előadást előző csütörtökön a Menedzsment Fórum által rendezett konferencián. Minden előadónak az volt a feladata, hogy olyan hatékony digitális megoldást, szolgáltatást vagy esettanulmányt mutasson be, amely lehetőleg ROI vagy sikerdíj alapon jól működik.
Tovább a cikkhez