Keresőoptimalizálás
A legfrissebb PPC, SEO és social hírek
Kategóriák
Keresőoptimalizálás
Ha nem vagy mobilbarát, meghalsz
Előbb vagy utóbb eljön az idő, hogy már egy online érdekelt vállalkozás sem teheti meg, hogy ne foglalkozzon a mobil megjelenésével. Sőt, ez inkább előbb várható, mint utóbb, véleményem szerint 1 éven belül már komoly hátrányba kerülhetnek azok a cégek, melyek nem készülnek fel már most.
Tovább a cikkhezKeresőoptimalizálás
Hatékonyságban, hosszú távon verhetetlen – SEO
Ezzel a címmel tartottam előadást előző csütörtökön a Menedzsment Fórum által rendezett konferencián. Minden előadónak az volt a feladata, hogy olyan hatékony digitális megoldást, szolgáltatást vagy esettanulmányt mutasson be, amely lehetőleg ROI vagy sikerdíj alapon jól működik.
Tovább a cikkhezKeresőoptimalizálás
Tiltott SEO technikák, melyek veszélyesek weboldalunk számára
Legalább annyi szó esett az elmúlt 9 hónapban arról, hogy mit miért csináljunk a weboldalunkon, mint amennyi arról, hogy milyen technikákat ajánlatos jó messziről elkerülnünk. A fekete kalapos módszerek igen megtévesztőek lehetnek a laikusok számára, mivel alkalmazásuk első időszakában képesek igen jelentős helyezés javulást és ezzel organikus forgalom növekedést produkálni, ám, mint minden manipulatív dolog az…
Tovább a cikkhezKeresőoptimalizálás
3 elfeledett onsite tényező, mely fontos lett a Panda frissítés után
Túl vagyunk a 2014-es év felén, és a várva várt nagy bejelentés, amire a keresőoptimalizálással foglalkozók egy része bizton számított, elmaradt. Ez nem más, mint a Pingvin algoritmus egy újabb, tökéletesebb változatának lefuttatása. E helyett egy Panda, és legújabban már egy Galamb is felrázta a kedélyeket a weboldal tulajdonosok körében. A nagy csel, amit a…
Tovább a cikkhezKeresőoptimalizálás
Mennyire fontos a domain?
Nemrégiben adtak hírt a nagyobb online hírportálok arról, hogy ismét eladó a világ egyik legdrágább domainje (fund.com), nem kevesebb, mint 10 millió dollárért. A hír apropóján vizsgáljuk meg azt a kérdést, hogy mekkora értéket is jelenthet egy-egy domain birtoklása.
Tovább a cikkhezKeresőoptimalizálás
A hatékony tartalommarketing hogyanjai és miértjei
“Content is king” - mindnyájan találkozhattunk már Bill Gates kissé elcsépelt szállóigéjével, de a közel húsz éves jóslat beteljesülni látszik. Ugyan a tartalommarketing egy időigényes, hosszú távú befektetés, a megfelelően felépített stratégia betartásával szép eredményeket hozhat, ezt egyre több érintett szakember vallja. Minden online érintett vállalkozásnak szüksége van tartalommarketingre, legyen az egy hostel, vagy egy…
Tovább a cikkhez