Keresőoptimalizálás
A legfrissebb PPC, SEO és social hírek
Kategóriák
Keresőoptimalizálás
Search Console újratöltve – Avagy hogyan használd az új felületet
Manapság számos lehetőségünk van arra, hogy külsős szoftverek segítségével feltárjuk az oldalunk működésbeli problémáit, külső-belső linkeket és kulcsszavakat elemezzünk. A lehetőségek szinte végtelenek, szaktudás, időráfordítás és büdzsé kérdése, hogy milyen mélységű SEO auditot készíthetünk weblapunkról.
Tovább a cikkhezKeresőoptimalizálás, YouTube
6 YouTube SEO tipp, hogy még több nézőt elérj
A YouTube 2005-ös születése óta hihetetlen számokat ért el. Nem csak a világ legnagyobb videó megosztó és megjelenítő platformja lett, de a második legnagyobb keresőmotor a Google után és a harmadik legnagyobb webhely a világon. Jelenleg több mint egymilliárd ember rendelkezik YouTube fiókkal és a felhasználók 300 órányi videós tartalmat töltenek fel percenként.
Tovább a cikkhezKeresőoptimalizálás
17+1 SEO módszer, hogy kis erőfeszítéssel nagy sikereket érj el 2019-ben
Jól szerepelni a keresőben nem egyszerű feladat. Hosszadalmas és nehéz feladat, amely akár három különböző szakma feladatát felöleli. Persze nem kell kétségbe esni. Itt is vannak olyan trükkök, jó tanácsok, amelyeket ha megfogadsz, programozó nélkül is kipofozhatod a weblapod.
Tovább a cikkhezKeresőoptimalizálás
Technikai SEO Checklist nem technikai beállítottságúaknak
Szóval vannak szuper tartalmaid. És vannak értékes linkeid. Az oldalad technikai problémái azonban visszavetik az eredményeidet és a weboldalad közel sem teljesít úgy, ahogyan lehetne. Például hogyan is lehetne jó a SEO-d, ha az oldalaid nincsenek indexelve?
Tovább a cikkhezKeresőoptimalizálás
Checklista: Lényeges SEO elemek tartalommarketinghez
A célközönséged építésének és elkötelezésének egy kifinomult módja a tartalommarkeing. Lényeges azonban, hogy miután kidolgoztad az ehhez szükséges stratégiát és készen állsz a megvalósításához, a keresőoptimalizálás egyéb (SEO) részeiről se feledkezz meg. Könnyű belefeledkezni a tartalmak gyártásába és terjesztésébe, de érdemes 15-20 percet szánni az alapvető SEO elemek áttekintésére is, hogy az üzlet számára hozható…
Tovább a cikkhezKeresőoptimalizálás
A SEO-n túl – Hogyan optimalizálj konverzióra
A honlapod SEO szempontból már 10/10-es, minden title tag, h1 címsor, meta description kitöltve. Linkgyűjtés folyamatban. És most? Itt az ideje rátérni a komolyabb dolgokra, és a konverzió szerzésre koncentrálni.
Tovább a cikkhez