Blog
A legfrissebb PPC, SEO és social hírek
Kategóriák
TikTok World konferencia összefoglaló
A héten sor került az első olyan TikTok rendezvényre, amely kifejezetten marketing szakembereknek és a platformon hirdetni tervező márkáknak szólt. Az eseményen összesen 35 új funkciót mutattak be, cikkünkben a legfontosabbakat fogjuk röviden bemutatni.
Tovább a cikkhezGoogle Ads: az “About this advertiser” funkció mostantól tartalmaz egy hirdetői oldalt
Az “Advertiser Page” lehetőséget ad a hirdetők számára, hogy megmutathassák a hirdetéseik integritását és még transzparensebben kommunikáljanak a termékükkel kapcsolatban.
Tovább a cikkhezA Google új kulcsszó társítási módot vezet be a kifejezés és pontos egyezésre
Idén a Google bejelentette, hogy a fiókok bonyolultságának csökkentése érdekében a jogosult kulcsszavak közül azokat a pontos egyezésűeket fogja a rendszer előnyben részesíteni, amelyek megegyeznek a tényleges keresési kifejezéssel.
Tovább a cikkhezA Google indexelné a Instagram és TikTok videókat
A Google tárgyalásokat folytathat az Instagrammal és a TikTokkal annak érdekében, hogy indexelhesse azok videóit, és így azok bekerülhessenek a keresési eredmények listaoldalra (SERP).
Tovább a cikkhezAlapvető webes vitals-mutatók: melyik CMS a jobb?
Idén májusban rangsorolási tényezővé léptek elő az Alapvető webes vitals-mutatók (Core web vials, CWV). A Search Engine Journal pedig szemlézte a HTTP Archive felmérését, amiben azt vizsgálták meg, hogy az amerikai piacon legnépszerűbb CMS motorok közül melyek teljesítenek legjobban ezen mérőszámok tekintetében: a WordPress, a Joomla, a Drupal, a Squarespace vagy a Wix.
Tovább a cikkhezMiért cseréli ki a Google az oldalcímeket?
A Google új információkat osztott meg az oldalcímek frissítésével kapcsolatban, és elmagyarázza, hogyan választja ki a helyettesítő szöveget.
Tovább a cikkhez


