Blog
A legfrissebb PPC, SEO és social hírek
Kategóriák
A TikTok bevezeti a fiókkezelést a harmadik fél eszközeivel
A TikTok mostantól lehetővé teszi a vállalkozások számára, hogy fiókjaikat olyan harmadik féltől származó eszközökkel kezeljék, mint a Hootsuite, Sprinklr, Sprout Social és mások.
Tovább a cikkhez3 változás érkezik a Google Ads közönség funkcióihoz
A hirdetők újra felhasználhatják a közönséget a kampányokban. A Google emellett néhány kifejezést újradefiniál, és átszervezi a riportolást.
Tovább a cikkhezMegérkezett a májusi nagy alap algoritmus frissítés
A legutóbbi ilyen frissítés 2021 novemberében volt, e hónapban érkezett meg az újabb. Mivel ez egy alap algoritmus frissítés, ezért nem egy-egy konkrét szektort érint, hanem mindegyiket.
Tovább a cikkhezFedd le sikeresen a vásárlói tölcsér teljes szakaszát Google Adsben
Előző cikkünkben leírtuk és tippeket adtunk arról, hogy a SEE THINK DO CARE stratégiát hogyan lehet Facebook hirdetési felületén sikeresen alkalmazni. Most ugyanezt fogjuk tenni, ahogy azt ígértük is, Google Ads kampánystratégia kiépítéséhez.
Tovább a cikkhezWebshopokat is érintő jogszabályi változások lépnek életbe Május 28-tól
Több ponton módosul a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet (megfelelve az európai parlamenti és tanácsi irányelveknek).
Tovább a cikkhezMindent a vásárlók érdekében – Google Marketing Live 2022
Az elmúlt évben a Google bejelentései meglehetősen sűrűn érkeztek, mivel a digitális keresőóriás számos változtatást hajtott végre hirdetési platformján, a Google Ads-en. A vállalat idén sem tétlenkedik, nagy hangsúlyt fektet az innovációra. A technológia gyors fejlődése, különösen a mesterséges intelligencia (AI) és a gépi tanulás (ML) területén, a marketing és a hirdetések izgalmas új korszakát…
Tovább a cikkhez