Blog
A legfrissebb PPC, SEO és social hírek
Kategóriák
Megérkezett a Google Ads API v.14, 5 nagy frissítéssel
A hirdetők a Google Ads API V14 új funkcióinak köszönhetően élvezhetik a továbbfejlesztett kampánykezelés és -teljesítmény előnyeit.
Tovább a cikkhezItt a Linkedin generatív mesterséges intelligencia
A LinkedIn generatív mesterséges intelligencia tesztelés alatt áll, és hamarosan videóba ágyazott hirdetéseket, beszélgetési hirdetéseket és gondolatvezető hirdetéseket kínál a hirdetőknek.
Tovább a cikkhezDSA rendelet a Meta hirdetéseknél: meg kell adnunk a kedvezményezetteket ha az EU-ban hirdetünk
Amennyiben Facebook- és Instagram-hirdetéseeink az EU-t vagy az EU-val összefüggésbe hozható régiókat (ezek listáját megtaláljuk itt ) céloznak, az EU szabályozói előírásai értelmében 2023. június 5-ével kezdődően lehetőségünk lesz megadni azt a személyt vagy szervezetet, aki hasznosul a hirdetésből („kedvezményezett”).
Tovább a cikkhezA Google üzleti profiljai mostantól hosszú formátumú videókat jelenítenek meg
A Google Vállalkozásprofil adatai a Google mobilkeresési eredményei között soha nem jelenítettek meg 30 másodpercnél hosszabb videókat az adatlap képrészében. Most úgy tűnik, hogy a Google 30 másodperces vagy hosszabb videókat jelenít meg néhány ilyen listánál a mobilkeresésben.
Tovább a cikkhezA Google módosítja a Shopping-hirdetésekre vonatkozó irányelveket az átláthatóság fokozása érdekében
A YouTube Shopping-hirdetésekre és a Discovery-termékekre vonatkozó hirdetési követelmények változásainak célja az irányelvek és a végrehajtási eljárások pontosítása.
Tovább a cikkhezA Microsoft Ads elindítja az UET Insights irányítópultját új forgalmi adatokkal
A 2014-ben bevezetett (akkor a Bing Ads szolgáltatásban) az egész webhelyre kiterjedő UET-címke biztosítja a konverziókövetést, a remarketinget és az automatikus ajánlattételi stratégiákat a Microsoft Ads szolgáltatásban.
Tovább a cikkhez