Blog

A legfrissebb PPC, SEO és social hírek
Blog Keresés

Hogyan építsük fel hirdetéscsoportjainkat?

A hirdetéscsoportok optimális szegmentálásával mindenki tisztában van: kisszámú, egymással összefüggésben lévő kulcsszó, amelyek szorosan kapcsolódnak a hirdetésszöveghez és a landoló oldalhoz. Azonban amikor a gyakorlatban is a csoportok felosztására kerül a sor, ezzel a taktikával általában több kérdéshez jutunk, mint válaszhoz.
Tovább a cikkhez
András Igaz

Elképesztő változások a hirdetések világában

A Facebook megdöbbentő számokkal állt elő ezen a héten, felhívva a figyelmet a mobil hirdetések jelentőségére. Ráadásul az új adatok jelentős növekedést mutatnak az Instagram mobil hirdetési költésének frontján is.
Tovább a cikkhez
Klikkmánia

Kik lettek a Mobilegeddon nyertesei?

A KKV weboldalak átlagosan 11 százalékos oldalmegtekintéssel növekedtek a mobilbarát frissítést követően!
Tovább a cikkhez
Klikkmánia

Mire jók a YouTube Kártyák?

Áprilistól a magyar YouTube csatornatulajdonosok is használhatják az utóbbi idők egyik legnagyobb újítását, a Kártyákat. Ez az új eszköz a már jól ismert kommentárok és a fedvények utódja lesz, segítségével hatékonyabban lehet további videók/weboldalak megtekintésére, vagy egyéb cselekvésre ösztönözni a nézőinket.
Tovább a cikkhez
Tamás Pusztai

Klikkmánia havi TOP10 / 2015. július

Ezentúl blog cikk formájában is megosztjuk a havi hírlevelünk tartalmát, alább olvasható összefoglaló bejegyzésünk az elmúlt hónap történéseiről.
Tovább a cikkhez
Klikkmánia

A nem mobilbarát weboldalak eltűnnek a Google találati listáiról

Feltűnően sok vállalat továbbra sem rendelkezik mobilbarát weboldallal – derül ki a Moovweb által készített felmérésből. A tanulmány szerint ennek látható jelei is vannak és egyértelműen rangsorolási következményekkel jár.
Tovább a cikkhez
Klikkmánia