Blog

A legfrissebb PPC, SEO és social hírek
Blog Keresés

AdWords hirdetés: Google Optimize és Google Survey integráció

Az AdWords hirdetés felületén könnyedén létrehozhatunk landoló oldal variációkat, akár kulcsszószinten is? Az egyik remarketing listánk feliratkozóival kitöltethetünk kérdőívet? Jól hangzik?
Tovább a cikkhez
Klikkmánia

Lokális keresőoptimalizálás 2017-ben: 5 pofonegyszerű tipp

Új vagy a lokális keresések világában? Nem tudod hogyan kezdj neki? Mutatunk neked 5 egyszerű módszert arra, hogy elindíthasd a lokális keresőoptimalizálás kampányodat.
Tovább a cikkhez
Bianka Bozsó

AdWords hirdetés: Smart Display kampány, akár 20%-os növekedés

Április végén jelentette be a Google, hogy már nyilvánosan is elérhető a Smart Display kampány, amivel akár 20%-os konverziószám-növekedés is elérhető. És valóban!
Tovább a cikkhez
Klikkmánia

4 tipp az offline és online világ összekapcsolására

Napjainkban a percenként növekvő számú, internetre csatlakozó eszközök világában, a felhasználók különféle útvonalakon léphetnek kapcsolatba cégünkkel, márkánkkal. A hirdetők és piaci szereplők, teljes mértékben szeretnék megérteni a felhasználóik viselkedését és szokásait, felhasználva és integrálva a megfelelő csatornákat és kapcsolódási pontokat.
Tovább a cikkhez
Ágoston Földházi

AdWords hirdetés: Historikus minőségi mutató

Több nemzetközi hírportál már korábban is megszellőztette, hogy hamarosan többet tudhatunk az AdWords hirdetés eddig igencsak rejtélyesen kezelt minőségi mutatójáról. Májusban a Google hivatalosan is bejelentette, hogy innentől hét új Minőségi mutató áll rendelkezésünkre, melyeket ugyanúgy előhívhatunk az interfészen keresztül az Oszlopok beállítások alól, mint bármelyik másik mutatót.
Tovább a cikkhez
Klikkmánia

A teljes digitális költés fele már PPC hirdetésből származik

A desktop költés ugyan csökkent, de összességében 6 milliárd dollár pluszban zárta az évet a teljes amerikai PPC hirdetési piac, köszönhetően a mobil hirdetések térnyerésének.
Tovább a cikkhez
Klikkmánia