Blog
A legfrissebb PPC, SEO és social hírek
Kategóriák
Keresőoptimalizálás
Mi történt tavaly a Google háza táján?
Az évforduló mindig a visszatekintés, a számvetés időszaka kicsit - nincs ez másképp a keresőmarketing világában sem. A nagy riportolások, kimutatások közepette, és mialatt a 2018-as tervek előkészítésre kerülnek, a keresőóriást se hagyjuk ki a szemléből.
Tovább a cikkhezHírek
A Google bemutatja a bővített találatok tesztjét
Az eszköz, mellyel lehetőségünk nyílik az oldalunk tesztelésére, hogy láthassuk, milyen bővített találatokat képesek generálni az oldal struktúrált adatai.
Tovább a cikkhezYouTube
Így optimalizáld a YouTube videóid, hogy több megtekintést érj el
Bár a Q4 lassan véget ér, de még van arra lehetőségünk, hogy megemeljük csatornánk nézőszámait és kimaxoljuk ezt az időszakot. Ha szeretnéd fejleszteni tartalmaidat, illetve ha még több nézőhöz el szeretnél jutni, adunk neked pár hasznos tippet, amivel akár mind a kettőt elérheted!
Tovább a cikkhezYouTube
Hogyan tüntessük fel a szponzorált tartalmakat?
A Gazdasági Versenyhivatal (GVH) több esetben észlelte, hogy egyes online tartalmaknál, elmarad annak feltüntetése, hogy a poszt megjelenését szponzor támogatja. A GVH pár hete kiadott egy tájékoztatót a szponzorált posztok esetén fennálló tájékoztatási kötelezettségről. Ezzel a törekvéssel a GVH jövőbeli célja az, hogy a fogyasztók tudatosságát fejlessze. A következőkben pár hasznos tippet nyújtunk ahhoz, hogy az ilyen…
Tovább a cikkhezYouTube
Építsd tudatosan a videó marketing stratégiád a közönség figyelmének megnyeréséhez
A ma embere közel végtelen mennyiségű tartalomhoz fér hozzá bárhol, bármikor, bármilyen eszközről. Miközben az emberek elérése egyszerűbb, a figyelmük megragadása nehezebb mint valaha! Ezért kell a videó marketinget különböző irányokból megközelíteni, legyen szó akár kreatív vagy média tervekről.
Tovább a cikkhezKeresőoptimalizálás
Linképítésen innen és túl – hogyan növelheted a rád mutató linkek számát a büntetés veszélye nélkül?
A Google algoritmusa már a kezdetektől fogva úgy mérte egy domain netes “beágyazottságát”, tehát ismertségét, hogy megnézte, hány link hivatkozik rá. A link mai napig a legfontosabb szavazat, amit a netes “demokráciában” más oldalaktól, tehát a felhasználóktól kaphatsz.
Tovább a cikkhez