Blog

A legfrissebb PPC, SEO és social hírek
Blog Keresés

Megváltozott a Google képkeresője

Néhány napja a Google képkeresőjében jelentős változást tapasztalhatnak azok, akik rendszeresen használják ezt a funkciót. 
Tovább a cikkhez
Klikkmánia

E-mail marketing optimalizálása AdWords hirdetésekkel

A MailChimp email marketing kutatása alapján az email megnyitási ráta iparáganként sehol sem haladja meg a 25%-ot, az átlagos átkattintási arány pedig csupán 2-3%. Ez azt jelenti, hogy átlagosan 100 email küldésre alig 2-3 felhasználói aktivitás jut, ezért a sok email kampányba fektetett munka szinte kidobható az ablakon, ha a nehezen megszerzett email feliratkozóinkhoz nem…
Tovább a cikkhez
Gábor Jurácsik

A 7 legmenőbb marketing trend 2018-ban!

Bár még nem tűnik messzinek az újévi koccintás, tisztán látszódnak az idei marketing trendek. Ezekből szedtünk össze egy válogatást, amelyre mindenképp érdemes lesz odafigyelni 2018-ban!
Tovább a cikkhez
Bernadett Engi

Új lehetőség a Facebookon: készíts listákat!

Megjelent a Facebook új állapotfrissítési lehetősége, a listák. Az utolsó hasonlóan nagy változás a színek használata volt, mely szintén a nagyobb aktivitást hivatott ösztönözni.
Tovább a cikkhez
Klikkmánia

Gyakran felmerülő kérdések a YPP változásával kapcsolatban

A 2017-ben sok változáson ment keresztül a YouTube Partner Program (YPP). Bár nem lelkesedtünk a sok szigorú változtatásért, mégis 40%-kal nőtt az új csatornák száma. Részben emiatt is a YouTube továbbra is arra törekszik, hogy megvédje és fejlessze a kreátor/youtuber ökoszisztémát.
Tovább a cikkhez
BugTV

Nemzetközi SEO: alkönyvtár, aldomain vagy ccTLD?

Többször is írtunk a hazai webáruházak keresőoptimalizálásáról, és a legjobban bevált gyakorlatokról. A webanalitikát bújva kiderülhet azonban, hogy weblapodra külföldről is érkeznek felhasználók.
Tovább a cikkhez
Anna Bónyi