Blog
A legfrissebb PPC, SEO és social hírek
Kategóriák
Keresőoptimalizálás
A nagy SEO állapotfelmérés: a leggyakoribb webhely-betegségek
Óriás SEO-felméréssel rukkolt elő nemrég a SEMRush. 100 ezer webhelyet, illetve annak 450 millió oldalát fésülte át technikai szempontból, hogy megállapítsa, mely hibák fordulnak leggyakrabban elő, illetve ezek hatása mennyire súlyos a weboldal általános “egészségére”.
Tovább a cikkhezHírek
Facebook idővonalunkon az ismerőseink
Mark Zuckerberg 2018. január 12-én bejelentette, hogy az idei év a nagy változások éve lesz. Ennek első lépése a “Bring People Closer Together” nevű kezdeményezés, amelynek lényege az, hogy az Idővonalunkon nagyobb részt az ismerőseinktől származó bejegyzések lesznek láthatóak.
Tovább a cikkhezKözösségi marketing
A Facebook 7 legnagyobb dobása 2017-ben
2017 nem éppen volt csendesnek nevezhető a Facebook számára és itt most nem csupán a különböző botrányok és álhírek megosztására gondolok, hanem arra is, hogy a tavalyi évben mennyit fejlődött ez a platform.
Tovább a cikkhezHírek
Megszűnnek az Adwords véleménybővítmények
Egy megfelelően megfogalmazott vélemény mindannyiunkra nagyobb hatással van, mint bármikor korábban. A (pozitív) vélemények jó benyomást tesznek a leendő ügyfelekre minden helyzetben, így akkor is, amikor éppen Google kereséssel igyekeznek megtalálni a keresett terméket vagy szolgáltatást.
Tovább a cikkhezKeresőoptimalizálás
Webáruház SEO praktikák, hogy 2018 a Te éved legyen
A webáruház SEO nem fog gyökeresen megváltozni 2018-ra sem, ennél sokkal árnyaltabb a kép. Az oldalakat vizsgáló algoritmusok egyre összetettebbek, és folyamatosan fejlesztik őket. A Google számára irányelv, hogy a felhasználók minél elégedettebbek legyenek.
Tovább a cikkhezHírek
A Chrome blokkolja a hirdetéseket február közepétől
Júniusban jelentette be a Google, hogy a Chrome 2018 elejétől minden, nem megfelelő hirdetést (ide értve a Google általi hirdetéseket is) blokkoklni fog. Mostanra a dátum is nyilvános lett: 2018. február 15.
Tovább a cikkhez