Blog

A legfrissebb PPC, SEO és social hírek
Blog Keresés

A Facebook három újdonságot mutatott be

A Facebook ismét bővíti szolgáltatásait, méghozzá három újdondággal: egy új típusú posztolással, a storyk archiválásával, valamint fényképeink és videóink felhőben tárolásával.
Tovább a cikkhez
Klikkmánia

Search vagy Display? Kampánystratégia E-Commerce használóknak

Akik aktívan hirdetnek a Google Adwords rendszerében, azok számára nem csak a konverziók száma, de a megtérülési arány ( ROI ) is kiemelkedő fontossággal bír. Az Adwords kampánytípusai külön-külön alkalmazva is remek eredményeket produkálhatnak, ám valódi erejük a kampánytípusok megfelelő összehangolásával érhetők el, hiszen a konverziós folyamat csak ritka esetben 1-2 lépcsős.
Tovább a cikkhez
Dániel Varga

Google Adwords: ideje váltani!

Már 17 éve annak, hogy a Google bemutatta új termékét az Adwords-öt, mellyel a kis és nagy vállalkozásoknak egyaránt segíteni kívánta a digitális jelenlétét, a könnyeb boldogulást az online térben. Bár sok minden változott azóta, a küldetésük változatlan maradt. 
Tovább a cikkhez
Klikkmánia

Hány másodpercet lehet használni jogvédett tartalomból YouTube videóhoz?

Sok tévhit kering arról, hogy hány másodpercnyi jogvédett videó anyagot lehet felhasználni saját YouTube videónkhoz. Megelőzve a találgatásokat, tisztázzuk, pontosan milyen tartalmat és hogyan használhatsz, hogy sose tiltsák le a videóidat!
Tovább a cikkhez
BugTV

Mikor ne használd az automatikus ajánlattételi stratégiát?

Az AdWords számos fantasztikus automatizált ajánlattételi stratégiát kínál fiókod és kampányaid számára egyaránt. Ebben a cikkünkben, azokról az okokról lesz szó, amikor inkább kerüljük el az automatizált ajánlattételi stratégiákat.
Tovább a cikkhez
Árpád Vona

Mostantól vásárolni is lehet az Instagramon keresztül!

Megérkezett a várva várt funkció Instagramra: a közvetlen vásárlás. Maga a lehetőség nem teljesen új, hiszen az USA-ban már 2016-ban tesztelték, de végre Magyarországon is elérhetővé vált.
Tovább a cikkhez
Klikkmánia