Blog
A legfrissebb PPC, SEO és social hírek
Kategóriák
Megvizsgálták a Google kampánytípusok teljesítményét
A Google Ads Performance Max (PMax) kampányainak teljesítményét vizsgáló kutatás alapján a kampányok költségei nőnek, miközben a kattintás költségek (CPC) emelkedtek. Az adatok azt sugallják, hogy a PMax szerény ROAS-javulást hoz, de a növekvő CPA-k és CPC-k felemésztik ezt a nyereséget.
Tovább a cikkhezMárkánk testreszabása Pmax-ban
A PMax kampány újdonságai lehetővé teszik, hogy testreszabhassuk a hirdetéseket, a főbb márkaelemeket.
Tovább a cikkhezMeta: januártól érkezik az Optiscore, november 1-el módosítottak a capi-n
Januártól globálisan elkezdenek bekerülni fiókokba az Opportunity score támogatások.
Tovább a cikkhezGoogle: hamarosan érkezik a Business links asset és PMAX Szegmentálási nézet
A Google tovább fejleszti népszerű hirdetési rendszerét, ezzel segítve a még hatékonyabb kampánykezelést és az adatok elemzését.
Tovább a cikkhezSGE: a Generatív Keresési Élmény és a SEO: A jövő keresési technológiái és hatásuk az online világra
Kíváncsi vagy, hogyan maximalizálhatod a Google Ads kampányaid hatékonyságát 2024-ben anélkül, hogy fölöslegesen sokat költenél?
Tovább a cikkhezA YouTube dislike gomb helyett mentés gomb a short videóknál (tesztelés alatt)
A short videók jól megszokott kezelőfelületéről (a jobb felső sarokban, egymás alatt található like és dislike) eltűnik a dislike gomb (a … menübe) és helyet cserél az eddig … menüben található mentés gombbal.
Tovább a cikkhez