Blog

A legfrissebb PPC, SEO és social hírek
Blog Keresés

A Google nagyobb betűméretet tesztel a hirdetések címsorában

Szemfüles felhasználtók kiszúrták, hogy a Google hirdetéseinek első címsorában jelentősen nagyobb betűméret jelenik meg, mint a hirdetések második címsorában. 
Tovább a cikkhez
Klikkmánia

#TOP 24 Hatékony Képes Hirdetés

Kielemezzük a legeredményesebben működő bannereket, amelyekből rengeteg egyszerűen megvalósítható ötletet kaphatsz.
Tovább a cikkhez
Dávid Kertész

Itt a Google új funkciója: Buy on Google

A Google az elmúlt időszakban (különösen a Koronavírusnak köszönhetően) nagy erőfeszítéseket tett annak érdekében, hogy a vállalkozások minél több felhasználót tudjanak elérni és online vásárlásra bírni (pl. egy nagy újítás az egyelőre csak USA-ban elérhető organikus Google Shopping). 
Tovább a cikkhez
Klikkmánia

Mi a lokális SEO? Miben más, mint az “átlagos” SEO?

Releváns-e számodra a lokális SEO? Hadd kérdezzek vissza. Rendelkezel fizikai üzlettel vagy irodával? Az ügyfeleidet csak egy bizonyos városban vagy régióban szolgálod ki? Ha bármelyik kérdésre igen a válaszod, akkor a helyi keresőoptimalizálás kulcsfontosságú az organikus forgalmad szempontjából. Most induló lokális SEO cikksorozatunk első része bemutatja, hogy mi a helyi keresőoptimalizálás, és hogy miért van…
Tovább a cikkhez
Melinda Siska

A Google új formában nyújt információt a jelzáloghitelekről

A Google már jelzáloghitelre történő keresés esetén is megjelenít kivonatot a keresési eredmények között, ami tartalmaz kalkulátort, videót és lépésről-lépésre segédanyagot. Lássuk, miről is van szó pontosan!
Tovább a cikkhez
Klikkmánia

Time is money, avagy 7 Google Ads parancsikon a jobb eredményekért, kevesebb erőfeszítéssel

A következőkben bemutatott 7 Google ads parancsikon gyorsabb betekintést ad a hirdetések világába, időt takarítasz meg és garantáltan jobb eredményeket érsz el.
Tovább a cikkhez
Ivett Mészáros