Blog
A legfrissebb PPC, SEO és social hírek
Kategóriák
Hírek
A Facebook megszünteti a Célköltség ajánlattételi stratégiát
Az ajánlattételi stratégiák egyszerűsítése érdekében a Facebook megszünteti a célköltség-ajánlati stratégiát. Mit jelent ez a hirdetők számára?
Tovább a cikkhezStratégia
Válság a turizmusban? Interjú a Szallas.hu vezérigazgatójával
Interjúsorozatunkból természetesen a turizmus sem maradhat ki, mint az egyike azon szektoroknak, amiket a leginkább érintett a járványhelyzet. Ügyfeleink között megtalálható több, a turizmusban érdekelt vállalkozás is, így volt miből válogatni. Választásunk végül a hazai piacvezető szállásközvetítő portálra, a Szallas.hu-ra esett, miután a cég vezérigazgatója, Szigetvári József örömmel vállalta az interjút. Interjúalany: Szigetvári József, vezérigazgató, Szallas.hu Zrt.
Tovább a cikkhezHírek
Frissítések a Google Ads szabályaiban
Frissítésekre jönnek az ingatlan, foglalkoztatás és hitelek hirdetésére vonatkozó szabályoknál a Google-nél. Több változtatás is várható, melyek mind a látogatók védelmét szolgálják. Lássuk, mik ezek.
Tovább a cikkhezHírek
A Google elérhetővé teszi, hogy bejelentsük az organikus hamisítvány találatokat
A Google fejlesztése által lehetőségünk nyílik a hamis organikus találatok bejelentésére.
Tovább a cikkhezYouTube
10 tipp, hogyan legyen nagyobb a nézettséged YouTube-on
A tartalom fogyasztási szokások az utóbbi időben megváltoztak. A mai világban egyre inkább dominálnak a videók, a YouTube-on történő megtekintések egyre fontosabbá válnak. Youtube csatornád megfelelő számú nézettség nélkül hosszú távon nem lesz képes teljesíteni céljait. Ha időt és erőforrásokat szentelsz egy olyan csatorna számára, amely nem hozza meg rövid időn belül a megfelelő megtérülést,…
Tovább a cikkhezHírek
Wikipédia már a Facebookon is?
A Facebook teszteli a Wikipédia tudáspanelek megjelenítését a keresési eredményei között. Lássuk, miről is van szó!
Tovább a cikkhez