Blog
A legfrissebb PPC, SEO és social hírek
Kategóriák
Google: Egy weboldal layoutjának megváltoztatása hatással lehet a rankingjére
A Google részéről John Mueller mesélt arról, hogy a layout megváltoztatása akkor is hatással lehet a pozíciónkra a találati listában, ha az URL-ek és a tartalom a régi marad.
Tovább a cikkhezLocal SEO: Hogyan optimalizáljuk a Google Cégem profilt?
A megannyi lehetőség ijesztő is lehet, mert nem tudjuk, hogy mivel mit lehet csinálni, és a legfontosabb: hogyan kellene jól csinálnunk. A local SEO cikksorozatunk következő részében bemutatjuk, hogy mikre kell koncentrálni.
Tovább a cikkhezMegszűnik a 28 napos hozzárendelési modell a Facebookon
A Facebook Ads 2020. október 12-től megszünteti a 28 napos hozzárendelési intervallumot. A fiókok alapértelmezett beállításként visszaállnak a 7 napos hozzárendelésre.
Tovább a cikkhezÚj strukturált adat a kereskedők számára
A Google mostantól támogatja a “ShippingDetails” strukturált adatjelölő használatát, ezáltal a keresési eredmények közt megjeleníthetőek lesznek a szállítási információk.
Tovább a cikkhezBemutatjuk a Google Ads konverziósművelet-készleteit!
Ebben a bejegyzésben bemutatjuk, hogy miért kell beállítani a konverziókövetést, és hogyan kell a Google konverziósművelet-készleteit használni a kampányok jobb optimalizálása érdekében.
Tovább a cikkhezFontos változások a Google kampányaira vonatkozóan
A helyi kampányokat arra tervezték, hogy a hirdetéseink révén növeljük a fizikai bolt forgalmát. A helyi kampányok megjelenhetnek a Google Térképen, a Keresési eredmények között, a YouTube-on és a Google Display Hálózaton is.
Tovább a cikkhez