Blog
A legfrissebb PPC, SEO és social hírek
Kategóriák
Itt a Google Ads Editor új verziója
Novemberben a Google Ads Editor egy újabb, az 1.5-ös verziója élesedett. Lássuk, milyen újdonságokat tapasztalhatunk benne.
Tovább a cikkhezKészüljünk az új évre: 2021 B2B marketing trendjei
A B2B marketing drámai változáson ment keresztül az elmúlt 10 évben. Korábban a networking állt a fókuszban, azzal a céllal, hogy a személyes meetingeket biztosítsák a megcélzott vállalat vezető munkatársával. Ez volt az, ami leginkább elválasztotta a B2B marketinget a B2C-től.
Tovább a cikkhezA YouTube hirdetéseket helyez el a nem monetizált csatornákon
A YouTube hirdetéseket futtat nem monetizált csatornákon, de a tartalomkészítők nem szereznek ezzel bevételt. A változtatással kapcsolatban a tartalomgyártók felháborodásukat fejezik ki. A problémának nem magát a hirdetéselhelyezést, hanem a díjazás mellőzését tekintik.
Tovább a cikkhezFrissíti a “Remove Outdated Content Tool”-t a Google
Frissítés történik a Google-nél, most főleg UI-terén újul meg a Search Console-hoz kötődő eszköz.
Tovább a cikkhezShopping CSS alapok 10 percben
Az idehaza is egyre elterjedtebb Shopping CSS szolgáltatások kapcsán indított bogcikk sorozatunkban arra keressük a választ, hogy mik az általános tévhitek a CSS-ekkel kapcsolatban, mire figyeljünk a megfelelő CSS Partner kiválasztásánál, és hogyan hozhatjuk ki a legtöbbet ebből a megoldásból.
Tovább a cikkhezA Google Ads továbbfejlesztette az intelligens ajánlattételi stratégia előrejelzéseit és statisztikáit
A Google a napokban bejelentette az intelligens ajánlattétel algoritmusának továbbfejlesztését, amelynek a középpontjában a jelentési statisztikák és prediktív funkciók állnak.
Tovább a cikkhez

