Blog

A legfrissebb PPC, SEO és social hírek
Blog Keresés

Google Search Console: a leggyakoribb hibaüzenetek nyomában

A Google Search Console rengetegféleképp segíti az életünket, ha egy weboldal tulajdonosai vagyunk. Az alkalmazása mára elengedhetetlenné vált, kiváltképp azok számára, akik szeretnének jól teljesíteni a Google találati listájában. Gyakran kapunk tőle azonban olyan üzeneteket, amelyek nem mindig érthetőek - ezek közül fejtünk meg néhányat ebben a cikkünkben.
Tovább a cikkhez
Kristóf Molnár
Illusztráció egy számítógép-monitorról, amely különféle online médiaelemeket, például dokumentumokat, felfelé mutató hüvelykujjat, csevegési buborékokat és piros szívet jelenít meg, amely a különféle internetes hírtartalmakat és kommunikációt szimbolizálja kék alapon – tökéletes a SEO stratégiák változásainak kiemelésére.

Új lehetőségek a Google Ads Discovery kampányokban

Ahogy a vásárlói szokások átalakultak, úgy karácsonykor is több felhasználó találja meg a tökéletes terméket a személyre szabott feedes hirdetésekben - mialatt a netet böngészi, videókat néz YouTube- on vagy csak a legújabb trendeket nézi a levelezés közben.
Tovább a cikkhez
Klikkmánia
Illusztráció egy számítógép-monitorról, amely különféle online médiaelemeket, például dokumentumokat, felfelé mutató hüvelykujjat, csevegési buborékokat és piros szívet jelenít meg, amely a különféle internetes hírtartalmakat és kommunikációt szimbolizálja kék alapon – tökéletes a SEO stratégiák változásainak kiemelésére.

A Google új featured snippet funkciót tesztel

A featured snippet-ek mostantól a megjelenített szövegrészleten belül is tartalmazhatnak linkeket. Ennek célja, hogy a szövegen belüli fogalmak megértése lehetséges legyen az oldal elhagyása nélkül. Az így felhasznált tartalmak azonban az eredeti szövegrész szerzőjétől eltérő források, illetve a linkek is rájuk mutatnak.
Tovább a cikkhez
Klikkmánia
Illusztráció egy táblagépre kattintó kézről, vásárlási ikonokkal, érmékkel és pénzzel a háttérben, amely a 2020-as PPC kampányokat ábrázolja. A bal oldalon megjelenik a "pay per click" szöveg. Narancssárga háttér.

Tisztázzuk: remarketing vs. retargeting

A remarketing és retargeting kifejezést sokszor ugyanarra használják a hirdetők, pedig vannak olyan fő különbségek, amelyekkel tisztában kellene lenniük azoknak, akik fizetett hirdetéseket futtatnak. Tudjunk meg többet erről a két kifejezésről.
Tovább a cikkhez
Árpád Vona
Illusztráció egy számítógép-monitorról, amely különféle online médiaelemeket, például dokumentumokat, felfelé mutató hüvelykujjat, csevegési buborékokat és piros szívet jelenít meg, amely a különféle internetes hírtartalmakat és kommunikációt szimbolizálja kék alapon – tökéletes a SEO stratégiák változásainak kiemelésére.

Itt a Google Ads Editor új verziója

Novemberben a Google Ads Editor egy újabb, az 1.5-ös verziója élesedett. Lássuk, milyen újdonságokat tapasztalhatunk benne.
Tovább a cikkhez
Klikkmánia
Hajókerék illusztrációja cél ikonokkal, ellenőrző listával, sakkfigurával, folyamatábrával és aktatáskával, amelyek üzleti stratégiai elemeket szimbolizálnak. A kékkel színezett „stratégia” szó a COVID-19-korszak alkalmazkodását jelzi.

Készüljünk az új évre: 2021 B2B marketing trendjei

A B2B marketing drámai változáson ment keresztül az elmúlt 10 évben. Korábban a networking állt a fókuszban, azzal a céllal, hogy a személyes meetingeket biztosítsák a megcélzott vállalat vezető munkatársával. Ez volt az, ami leginkább elválasztotta a B2B marketinget a B2C-től.
Tovább a cikkhez
Dániel Stomp