Blog
A legfrissebb PPC, SEO és social hírek
Kategóriák
Trustpilot, NAP és értékelések – hogy javítják a SEO teljesítményt?
A felhasználók jelentős része, nagyjából 92%-a olvas értékeléseket az interneten. 90%-uk állítja, hogy a pozitív vélemények hatással vannak arra, hogy megvásárolnak-e egy adott terméket, vagy sem. A visszajelzéseknek viszont SEO-szempontból is nagy is hatásuk van, hiszen ha megfelelően járunk el, akkor akár a találati listában is segíthetnek feljebb lépni. A következőkben kifejtjük, hogyan lehetséges ez,…
Tovább a cikkhezMár elérhető a Google Ads Insights
A Google 2020. novembere óta csöpögteti a részleteket az új Insights statisztikai oldalról. Több hirdető is látja az Ads-fiókjában, konkrétan miről is van szó.
Tovább a cikkhezA Gmail hirdetések (GSP) a Discovery kampányban lesznek elérhetők
2021. Július 1-jétől a Gmail-hirdetési kampányok “csak olvasható” állapotúak lesznek. Ez azt jelenti, hogy ettől kezdve nem hozhatunk létre új G-mail kampányokat és nem módosíthatjuk a meglévő kampányokat sem, így a meglévő GSP hirdetéseket sem tudjuk szerkeszteni.
Tovább a cikkhezGoogle: a noindex címkével jelölt oldalak hatással lehetnek az Alapvető webes vitals-mutatókra
A weboldal Alapvető webes vitals-mutatóinak értékelése során a Google a noindex címkével ellátott - vagyis az Indexben nem szereplő - oldalakat is vizsgálja.
Tovább a cikkhezA Google frissíti a Search Console Lefedettség riportját
A megújult jelentés mostantól pontosabb kategóriákba és címkék alá fogja sorolni a hibákat és figyelmeztetéseket.
Tovább a cikkhezA YouTube bevezeti az új hashtag alapú találati listát
A YouTube javítja a hashtag alapú keresés funkciót azzal, hogy ezek a találatok mostantól teljesen új oldalon jelennek meg.
Tovább a cikkhez

