Blog
A legfrissebb PPC, SEO és social hírek
Kategóriák
Keresőoptimalizálás
Google Search Console: a leggyakoribb hibaüzenetek nyomában
A Google Search Console rengetegféleképp segíti az életünket, ha egy weboldal tulajdonosai vagyunk. Az alkalmazása mára elengedhetetlenné vált, kiváltképp azok számára, akik szeretnének jól teljesíteni a Google találati listájában. Gyakran kapunk tőle azonban olyan üzeneteket, amelyek nem mindig érthetőek - ezek közül fejtünk meg néhányat ebben a cikkünkben.
Tovább a cikkhezÚj lehetőségek a Google Ads Discovery kampányokban
Ahogy a vásárlói szokások átalakultak, úgy karácsonykor is több felhasználó találja meg a tökéletes terméket a személyre szabott feedes hirdetésekben - mialatt a netet böngészi, videókat néz YouTube- on vagy csak a legújabb trendeket nézi a levelezés közben.
Tovább a cikkhezA Google új featured snippet funkciót tesztel
A featured snippet-ek mostantól a megjelenített szövegrészleten belül is tartalmazhatnak linkeket. Ennek célja, hogy a szövegen belüli fogalmak megértése lehetséges legyen az oldal elhagyása nélkül. Az így felhasznált tartalmak azonban az eredeti szövegrész szerzőjétől eltérő források, illetve a linkek is rájuk mutatnak.
Tovább a cikkhezTisztázzuk: remarketing vs. retargeting
A remarketing és retargeting kifejezést sokszor ugyanarra használják a hirdetők, pedig vannak olyan fő különbségek, amelyekkel tisztában kellene lenniük azoknak, akik fizetett hirdetéseket futtatnak. Tudjunk meg többet erről a két kifejezésről.
Tovább a cikkhezItt a Google Ads Editor új verziója
Novemberben a Google Ads Editor egy újabb, az 1.5-ös verziója élesedett. Lássuk, milyen újdonságokat tapasztalhatunk benne.
Tovább a cikkhezKészüljünk az új évre: 2021 B2B marketing trendjei
A B2B marketing drámai változáson ment keresztül az elmúlt 10 évben. Korábban a networking állt a fókuszban, azzal a céllal, hogy a személyes meetingeket biztosítsák a megcélzott vállalat vezető munkatársával. Ez volt az, ami leginkább elválasztotta a B2B marketinget a B2C-től.
Tovább a cikkhez