Blog
A legfrissebb PPC, SEO és social hírek
Kategóriák
Júliusi Google Analytics 4 Consent Mode változás
A Google Analytics 4 mostantól nem csak jelzi, hanem egy sávos rendszerrel értékeli is az Adatfolyamokban a consent beállításokat.
Tovább a cikkhezA PMAX kampányok legutóbbi frissítése bevezetett egy új „Képek” szekciót a kampánybeállítások között
A Google automatikusan bekapcsolja a hirdetők számára ezt az új PMAX funkciót.
Tovább a cikkhezÚj automatikus licitstratégia a Google Ads-ben: tCPC, ami kifejezetten a Demand Gen kampányokhoz készült
A tCPC (target CPC, azaz célzott kattintási költség) egy automatikus licitstratégia, amelynek célja, hogy minél több kattintást szerezzen, a megadott átlagos CPC mellett. Fontos, hogy ez nem konverziókra, hanem kattintásokra optimalizál.
Tovább a cikkhezA Google 2025. júniusi algoritmus frissítésének hatásai és teendők
A frissítés célja, hogy javítsa a keresési eredmények relevanciáját és hasznosságát.
Tovább a cikkhezAI-alapú módszer az E-E-A-T problémák diagnosztizálására
A cikk részletesen bemutatja, hogyan használhatók az AI eszközök, például a ChatGPT, az E-E-A-T problémák azonosítására és javítására.
Tovább a cikkhezWhats App Ads
A Meta megerősítette, hogy a hirdetések az „Frissítések” („Updates”) fülön fognak megjelenni — ott, ahol a felhasználók állapotfrissítéseket tesznek közzé, illetve csatornákat követnek.
Tovább a cikkhez