E-kereskedelem

A legfrissebb PPC, SEO és social hírek
Blog Keresés

On-site tartalmi elemek a konverzió szolgálatában

Webáruházak esetén a siker mutatói nehezen vitathatóak; a konverziós számok igen pontos képet adnak és rajtuk keresztül jól követhetőek a látogatók reakciói a különböző fejlesztésekre, marketing aktivitásokra.
Tovább a cikkhez
Anna Herber

5 kihagyhatatlan konverzió optimalizálási technika

Az elmúlt években egyre több online marketing szakértő és vállalat számára vált nyilvánvalóvá, hogy a konverzióoptimalizálás egyike azon területeknek, amelyek mára a magas megtérülés miatt megkerülhetetlenné váltak. Ugyanakkor azt is kijelenthetjük, hogy ennek hatékonysága nem pusztán az egyes elemek optimalizáltságának, mint inkább a teljes körű élmény javításának függvénye. Cikkünk röviden bemutatja azokat a legfontosabb technikákat,…
Tovább a cikkhez
Ferenc Dudas

Megfontolandó hirdetési lehetőségek e-kereskedőknek

Az új év kezdetével érdemes átgondolnunk, hogy mi működhetett a tavalyi évben, vagy akár ki is próbálhatunk valami teljesen újat. Michael Stancil tapasztalata az, hogy minden havi költségvetésbe vegyünk bele marketing teszteket is. Azzal természetesen számolnunk kell, hogy nem biztos, hogy minden teszt működni is fog.
Tovább a cikkhez
Szilvia Dezső

9 stratégiai javaslat webáruházaknak 2016-ra

2016-ban az e-kereskedelem az előrejelzések szerint még további 20%-kal fog bővülni ebben az évben. Pamela Hazelton, a Practical Ecommerce egyik szerkesztője összegyűjtött 9 stratégiai megoldást webáruház tulajdonosok számára.
Tovább a cikkhez
Ágnes Szabó

Tíz meglepő hiba a legnagyobb e-kereskedőktől

Míg az e-kereskedelem egy rendkívül jövedelmező iparág, az interneten értékesíteni egyáltalán nem könnyű. Mára rengeteg piaci szereplő van jelen, és szoros verseny alakult ki az online vásárlók kattintásaiért.
Tovább a cikkhez
Anna Herber

Kreatív tartalom és linkmarketing ötletek webáruházaknak

E-kereskedelmi oldalként nagyon nehéz olyan hivatkozásokat szerezni, melyek végső termékoldalra mutatnak, pedig ez fontos fegyver minden értékesítő oldal számára. Néhány esetben találhatunk kiváló termékoldali linkeket, ám legtöbbször ezek az oldalak nem adnak elég okot ahhoz, hogy hivatkozzunk rájuk.
Tovább a cikkhez
András Igaz