PPC hirdetés
A legfrissebb PPC, SEO és social hírek
Kategóriák
PPC hirdetés
A kulcsszótervező kibővült funkciókkal
Hatalmas változások tapasztalhatóak a Kulcsszótervező eszközön belül, hiszen számos új funkcióval és több vizuális elemmel is bővült. Az új eszközök nem csak növelik a meglévő a Kulcsszótervezői adatokat, de most a hirdetők jobban összpontosíthatnak a kulcsszókutatásra és eredményesebbé tehetik kampányaikat is. Ahelyett, hogy csak egy táblázatot látnánk tele kulcsszavakkal és számokkal, most sokkal színesebb grafikonok tárulnak…
Tovább a cikkhezPPC hirdetés
A következő Adwords újdonság: Dinamikus Sitelink
Jelen cikkünkben a Adwords legújabb funkcióját fogjuk bemutatni. A dinamikus sitelinkek az eladó-, valamint a fogyasztóértékelésekhez hasonlítható kiegészítők, melyek megjelenítési idejét, valamint azt, hogy milyen tartalomhoz kapcsolódóan jelenjenek meg, nem lehet befolyásolni.
Tovább a cikkhezPPC hirdetés
A kötelezően ajánlott AdWords eszköz: Dinamikus kulcsszóbeillesztés
A dinamikus kulcsszóbeillesztés egy páratlan lehetőség az Adwords rendszerében. A funkció automatikusan frissíti hirdetési szövegünket a megjelenést kiváltó kifejezéssel, így nem csupán időt spórolhatunk, de a hirdetési relevancián is nagymértékben javíthatunk. Az alábbiakban gyakorlati tanácsokkal szolgálunk a helyes használatával kapcsolatban, hiszen a nem megfelelő alkalmazása értelmetlen hirdetéseket szülhet és radikálisan csökkentheti a kampányaink teljesítményét.
Tovább a cikkhezPPC hirdetés
Márkaépítés a keresőben
A Google felhasználói havonta több mint száz milliárd keresést generálnak. Ezt, a keresőbe érkező tömeget leghatékonyabban az a hirdető tudja megszólítani, aki ismeri célcsoportja viselkedését a vásárlás különböző fázisaiban. A keresőmarketinget jól használó hirdetők az új és a meglévő vásárlói trendeket kihasználva építik márkaismertségüket, és szólítják meg a vásárlókat a megfelelő ajánlattal, a megfelelő időben.
Tovább a cikkhezPPC hirdetés
RLSA: Remarketing a keresési hirdetésekhez
A tartalmi hálózaton már régóta elérhető a remarketing funkció, melynek segítségével újra célozhatjuk azokat a látogatókat, akik korábban már felkeresték weblapunkat. A hirdetésekhez bannereket és szöveges hirdetéseket egyaránt felhasználhatunk, melyek az esetek többségében meglepően jó eredményeket produkálnak. De mi a helyzet a keresési hálózattal? Ugye milyen jó lenne kulcsszavakkal megcélozni a korábbi ügyfeleinket? Az RLSA…
Tovább a cikkhezPPC hirdetés
Hogyan csökkentsük a PPC költségeket 3 lépésben: A konverziós veszteségek minimalizálása
A médiaköltés hatékony felhasználása rendkívül nehéz feladat és a megfelelő számú konverziók elérése érdekében kétségkívül a PPC költségek optimalizálása az egyik legfontosabb szempont.
Tovább a cikkhez