PPC hirdetés

A legfrissebb PPC, SEO és social hírek
Blog Keresés

Alap PPC hirdetési hálózatok

A néhány éve még újdonságnak számító fizetett hirdetések pillanatok alatt hódították meg a piacot, a hatásos hirdetés, mint fogalom, lényegében átértékelődött. Egy teljesen új világot létrehozva és szinte végtelen lehetőségeket teremtve, alapjaiban változtatta meg a hirdetői és a felhasználói mentalitást, de a teljesítménymérésben is kiemelkedő eredményeket ért el. A PPC hirdetéseknek ma már számtalan hálózata…
Tovább a cikkhez
László Bali

Tippek a sikeres GSP hirdetéshez

Ebben a bejegyzésemben a hatékony és eredményes GSP (Gmail Sponsored Promotions) hirdetési kampányokról lesz szó, de bemutatom azt is, hogy hogyan lehet a lehető leghatékonyabban elérni a célközönségedet a legmegfelelőbb célzás kiválasztásával, valamint adok pár tippet a megfelelő kreatív elkészítéséhez is!
Tovább a cikkhez
László Bali

Címkézd fel az AdWords kampányodat!

Milyen esetekben lehet hasznos címkéket használni? Nos, a Google Adwords-ön belül található Címkék (Labels) a hirdetők számára igen nagy segítséget nyújtanak a tervezések, optimalizálások (azon belül is a CPC ajánlatváltoztatások), hirdetés átírások, kulcsszó kiegészítések és sok fontos dolog visszakövethetőségében.
Tovább a cikkhez
Szilvia Dezső

Kína átrendezi az online világot? – Jövőkép

Ha megkérdezik, hogy Ön szerint melyik a világ legnagyobb online cége, mit válaszolna: a Google, a Facebook, esetleg a Yahoo? Nem jár messze a helyes választól, mégis, érdemes körülnézni és megvizsgálni a világ jelenleg legnagyobb online cégeit. A Wikipédia a cégek árbevételét, alkalmazottainak számát és a jelenlegi piaci értékét vizsgálta, majd ezek után rangsorolta az…
Tovább a cikkhez
Levente Asztalos

Hogyan tegyük le sikeresen a Google Adwords vizsgákat

A Google már hosszú évek óta szoros partneri kapcsolatot ápol az AdWords felhasználókkal, illetve PPC ügynökségekkel, és ennek részeként lehetőséget biztosít a Google Partners programba regisztrálóknak, hogy bizonyos vizsgák teljesítésével tanúsítványokat szerezzenek meg. A tesztkérdések helyes megválaszolásával a Google hivatalosan is elismeri szaktudásunkat, az így kapott minősítésekkel pedig igazolni tudjuk ügyfeleinknek, hogy megfelelő tapasztalattal rendelkező szakemberek…
Tovább a cikkhez
Tamás Pusztai

A legnagyobb hiba, amit egy PPC hirdető elkövethet

Mindenki követ el hibákat munkája során, melyekért esetenként igen nagy árat fizetünk. PPC hirdetőként ezt szó szerint is érthetjük, hiszen rossz kampánybeállításokkal vagy az optimalizálás hiányával rengeteg felesleges költségeket generálhatunk. Tapasztalataink szerint az egyik legnehezebben korrigálható, mégis egyben az egyik leggyakrabban elkövetett hiba: a konverziómérés, illetve a konverziós számok megfelelő vizsgálatának hiánya.
Tovább a cikkhez
Milán Rozek