PPC hirdetés

A legfrissebb PPC, SEO és social hírek
Blog Keresés

Kína átrendezi az online világot? – Jövőkép

Ha megkérdezik, hogy Ön szerint melyik a világ legnagyobb online cége, mit válaszolna: a Google, a Facebook, esetleg a Yahoo? Nem jár messze a helyes választól, mégis, érdemes körülnézni és megvizsgálni a világ jelenleg legnagyobb online cégeit. A Wikipédia a cégek árbevételét, alkalmazottainak számát és a jelenlegi piaci értékét vizsgálta, majd ezek után rangsorolta az…
Tovább a cikkhez
Levente Asztalos

Hogyan tegyük le sikeresen a Google Adwords vizsgákat

A Google már hosszú évek óta szoros partneri kapcsolatot ápol az AdWords felhasználókkal, illetve PPC ügynökségekkel, és ennek részeként lehetőséget biztosít a Google Partners programba regisztrálóknak, hogy bizonyos vizsgák teljesítésével tanúsítványokat szerezzenek meg. A tesztkérdések helyes megválaszolásával a Google hivatalosan is elismeri szaktudásunkat, az így kapott minősítésekkel pedig igazolni tudjuk ügyfeleinknek, hogy megfelelő tapasztalattal rendelkező szakemberek…
Tovább a cikkhez
Tamás Pusztai

A legnagyobb hiba, amit egy PPC hirdető elkövethet

Mindenki követ el hibákat munkája során, melyekért esetenként igen nagy árat fizetünk. PPC hirdetőként ezt szó szerint is érthetjük, hiszen rossz kampánybeállításokkal vagy az optimalizálás hiányával rengeteg felesleges költségeket generálhatunk. Tapasztalataink szerint az egyik legnehezebben korrigálható, mégis egyben az egyik leggyakrabban elkövetett hiba: a konverziómérés, illetve a konverziós számok megfelelő vizsgálatának hiánya.
Tovább a cikkhez
Milán Rozek

Adwords – Callout Extensions: Elérhetővé vált az új hirdetésbővítmény!

Aki az utóbbi időben beleásta magát az Adwords világába, az bizonyára halott már az új hirdetésbővítményről, mely a Callout Extensions elnevezést kapta. A magyarul csak Feliratbővítményként emlegetett újdonságot az igazán szemfülesek már valószínűleg kiszúrták fiókjukban, segítségével egyedi és speciális ajánlatainkat tudjuk kiemelni.
Tovább a cikkhez
Tamás Kató

10 tipikus tévedés az Adwords kampány felállítása során

Az Adwords kampánymenedzserek a leggyakoribb hibákat a kampányok alapbeállítása során követik el. Nagyjából azonos tévedésekbe esnek, melyeket nem lehet egy kalap alá venni, hiszen mindegyik beállításnak más-más hatásai és következményei vannak. Az alábbiakban a legfontosabb beállításokat és hibákat soroljuk fel, melyek reményeink szerint nagyban megkönnyítik majd „optimalizáló” életedet.
Tovább a cikkhez
Tamás Kató

Figyelem! Szeptembertől több kulcsszóra is megjelenhetnek Google AdWords hirdetéseink?

Csütörtökön érkezett a hír, hogy szeptember végétől a Google Adwords-ben a Pontos- és Kifejezésegyezések esetében már  nem lehet kizárni a közeli változatokra történő megjelenéseket a keresési hálózaton. A jelenlegi formában, miszerint a közeli változatok ki/bekapcsolhatók, 2012 óta működik a rendszer. A Google állítása szerint nagy siker követte a bevezetését, mert az indulás óta a Pontos-…
Tovább a cikkhez
Zoltán Varga