PPC hirdetés

A legfrissebb PPC, SEO és social hírek
Blog Keresés

AdWords hirdetés: struktúrált kódrészlet bővítmány magyar nyelven

A struktúrált kódrészletek olyan bővítmények, melyek kiemelik a termékünk vagy szolgáltatásaink jellemzőit és a szöveges hirdetések alatt jelennek meg. Először úgynevezett fejlécet kell kiválasztani, ami meghatározza, hogy milyen típusú extra információkat szeretnénk kilistázni. Ilyen például lehet a Szolgáltatások, Márkák, Típusok, Tanfolyamok stb. Ezt követően lehet végrehajtani a pontosabb beállításokat. A bővítmény számos országban már 2015-től…
Tovább a cikkhez
Klikkmánia

8 fundamentális AdWords hirdetés tipp, ami tényleg működik

Talán a legnagyobb közhely marketingesek körében, hogy a költésünk egyik fele kidobott pénz, csak kérdés, hogy melyik fele az. Nincs ez másképp az AdWords hirdetés terén sem. Egy rosszul felépített kampány nagyobb költséggel járhat, mint amekkora a megtérülés. Minden cégnek más és más az üzenete a leendő fogyasztók felé, azonban vannak olyan taktikák, amelyek iparágtól…
Tovább a cikkhez
János Papp

Egy harapás kellett a milliókhoz a legfiatalabb youtubernek

Egy 10 éves családi YouTube videó, ami milliókat ér és mára legendává vált 2007. május 22-én egy 55 másodperces videó került fel a YouTube-ra, és valami végleg megváltozott. A felvételen az 1 éves Charlie megharapta bátyja ujját. Nem több, nem kevesebb, ennyi zajlott le a képsorokon a felvétel mégis kultikussá vált. Máig 850 milliószor nézték…
Tovább a cikkhez
BugTV

Dinamikus keresési hirdetés a gyakorlatban

Kipróbáltad már a a dinamikus keresési hirdetéseket? Ha még nem, akkor épp itt az ideje. Mi is az dinamikus keresési hirdetés? A dinamikus keresési hirdetések bekapcsolásával az AdWords rendszere feltérképezi weboldalunk struktúráját, az ehhez tartozó lehetséges kulcsszókészletet és összepárosítja leginkább releváns landoló lapokkal. Ezt követően pedig legenerálja a hirdetési szövegeinket is, melynek címsora automatikusan tartalmazza…
Tovább a cikkhez
Gábor Jurácsik

Milyen hatással vannak a Google saját AdWords hirdetései az árakra és pozíciókra?

A cégóriás lépéseket tesz annak érdekében, hogy csökkentse a saját AdWords hirdetési hatását a CPC árakra, mivel jelenleg ezek úgy kerülnek kalkulálásra az adott aukción belül, mintha a Google is licitált volna az adott pozícióért, viszont nem nyerte volna meg, nem pedig úgy mintha nem is vett volna részt az aukcióban. Az Alphabet ernyője alá…
Tovább a cikkhez
Máté Gróf

AdWords kampány: költségkeret által korlátozva, ismerős?

“Költségkeret által korlátozva” mind az AdWords, mind a Bing felületén gyakran találkozhatunk ilyen értesítéssel. Érdemes utánajárni a mögötte húzódó okoknak, hiszen pár lépéssel jelentősen javíthatunk az AdWords kampány vagy bármilyen PPC kampány teljesítményén.
Tovább a cikkhez
Anett Illés