PPC hirdetés

A legfrissebb PPC, SEO és social hírek
Blog Keresés

RLSA a biztosítási piacon

Kampánymenedzserként tudjuk, hogy a legfontosabb a pozitív ROI, hiszen ez alapján lesz elégedett az ügyfél és így végül az ügynökség is. Sajnos azonban vannak piacok, ahol ezt nehezebb elérni, melynek oka a nagyon magas átakattintási árakban (CPC) keresendő.
Tovább a cikkhez
Márton Fehér

Íme a Google 4 új fejlesztése, melyeket ki kell próbálnod AdWordsben!

A Google legújabb fejlesztései közül van pár rendkívül hasznos, amiket mindenképpen érdemes lehet kipróbálni, hogy fejlesszük a kereső kampányaink teljesítményét. Ebben a cikkben átvesszük mindazon szükséges lépéseket, melyekkel sikeresen implementálhatjuk ezeket AdWords fiókunkba.
Tovább a cikkhez
Gábor Jurácsik

Miért jók a PPC automatizálások?

Legyen szó új és régi motoros szakemberekről, sokan még mindig szkeptikusak az automatizálások és a scriptek hatékonyságával kapcsolatban. Bár a különböző algoritmusok (és úgy alapvetően a mesterséges intelligencia) félelmetesen gyorsan fejlődik az adott piaci régiótól függetlenül, mégis esetenként rossz szájízzel állunk neki egy-egy szabály/algoritmus/eszköz gyakorlati alkalmazásához.
Tovább a cikkhez
Milán Rozek

AdWords: Hogyan vegyük fel a versenyt a pénzes konkurenciával szemben?

Van egy jó, és egy rossz hírünk azok számára, akiknek üzleti céljait egy, vagy több nagy költség kerettel rendelkező konkurencia akadályoz az AdWords hirdetésekben. Kezdjük talán a rossz hírrel...
Tovább a cikkhez
Dániel Varga

AdWords kampány optimalizálása 8 lépésben

AdWords kampány optimalizációnál -mint az élet sok más területén is- kiemelkedően fontos teljesítményünk időszakos átértékelése, a folyamatos fejlődésre való törekvés és a kitűzött -jelen esetben vállalati- céljaink elérése. Ebben a cikkben ehhez szeretnénk pár alapvető javaslattal hozzájárulni.
Tovább a cikkhez
Gábor Jurácsik

Megduplázódhat a napi AdWords költésünk?

A Google október elején egy olyan bejelentést tett, ami fejvakarásra késztette a hirdetőket. A bejelentés lényege, hogy a rendszer magától változtathat a napi költségkereten, amennyiben úgy véli, hogy nagyobb költéssel több konverziót érhetne el a fiók. Ez a gyakorlatban azt jelenti, hogy az általunk megadott napi költségkeret akár 100%-kal is megnövekedhet.
Tovább a cikkhez
Klikkmánia