PPC hirdetés

A legfrissebb PPC, SEO és social hírek
Blog Keresés

5 meglepő tény a weboldal tartalma és a PPC hirdetések kapcsolatáról

Amikor arra kerül a sor, hogy javításokat végezz a PPC kampányodon, akkor jössz rá, hogy már a lehető összes tanácsot hallottad és kipróbáltad: összpontosíts a minőségi mutató és a CTR (átkattintási arány) javítására, optimalizáld a fiókod struktúráját, használj negatív kulcsszavakat, stb.
Tovább a cikkhez
Eszter Takács

15 kérdés, amit fel kell tenned magadnak a landing oldalad kapcsán

Épp új landing page (landoló oldal) elkészítésén dolgozol? 15 kérdéssel/ jó tanáccsal segítünk Jacob Baadsgaard írása mentén. A landing oldalak a legtöbb online marketing kampány fontos részei. Egyúttal egy jó lehetőség arra, hogy a látogatóidra szabott oldalt jeleníts meg számukra.
Tovább a cikkhez
Georgina Baranyi-Fenyő

Mire jó a Google Optimize?

Amennyiben azon gondolkozol, hogy hogyan tudnál megfelelő számú konverziót elérni az oldaladon, talán találkoztál már az A/B tesztelés fogalmával. Sokszor azonban ez korántsem olyan egyszerű, mint amilyennek gondolnánk. A Google Optimize épp ebben segít. Nem más ez mint egy A/B tesztelő tool, amely mindenki számára ingyenesen elérhető, ráadásul könnyen kezelhető.
Tovább a cikkhez
János Papp

A Facebook újdonsága az utazóknak kedvez

A Facebook új hirdetés formátuma kifejezetten a légitársaságok és repjegyes alkalmazások számára készült el. Általa azokat a leendő utasokat célozhatjuk, akik valamely járatra kerestek rá.
Tovább a cikkhez
Klikkmánia

6 bevált gyakorlat a Display hálózat reszponzív hirdetéseire

Az elmúlt néhány év során a Google vizuális hirdetései egységesen reszponzív hirdetésekké alakultak át, felváltva ezzel a szöveges hirdetéseket. Az ilyenfajta hirdetések szöveges részt, valamint képeket is tartalmaznak, összegyúrva ezzel a korábbi szöveges és banneres hirdetéseket.
Tovább a cikkhez
Árpád Vona

Könnyebb hozzáférés a Search Console-hoz

A Search Console webhelyeinek hitelesítése hasznos lehet a webhelytulajdonosok számára, ezáltal hozzáférve a webhely Google keresési teljesítményéhez. Értesítést kaphatunk így a problémákról, például a Googlebot véletlen blokkolásáról vagy a feltörésről. Az elkövetkező néhány hónapban, ha igazolt tulajdonosa vagy a Google Analyticsnek, automatikusan hozzád rendeli az ugyanazon a webhelyhez tartozó Search Console-t is.
Tovább a cikkhez
Klikkmánia