PPC hirdetés

A legfrissebb PPC, SEO és social hírek
Blog Keresés

Régi vs. Új Google Ads hirdetések?

Miért teljesít rosszabbul egy jobban becélzott, minden Google ajánlást tartalmazó új hirdetési kampány, mint egy már évek óta működő, csapnivaló beállításokkal és célzással futó kampány? Erre a kérdésre igyekszünk megadni a választ, olvass tovább!
Tovább a cikkhez
Ágoston Földházi

Itt az új Google Ads editor

A Google Adwords átalakítása és átnevezése után ideje volt, hogy frissüljön az Editor, azaz a Szerkesztő is.
Tovább a cikkhez
Klikkmánia

Hogyan zárjuk ki a mobil és tablet megjelenéseket a Google Ads-ban?

2018 szeptemberében a Google Ads hirdetési rendszere nyugdíjba küldte az adsenseformobileapps.com display kampány elhelyezést, valamint a G-mob tartalmi kizárást, mint a hirdetési rendszer klasszikus kizárásokra való megoldását. Ha a változtatás óta még nem történt meg, a mobil platformról érkező forgalom egész biztosan drasztikusan nőtt - a tapasztalatok alapján a futó kampányokban a Google support oldalon…
Tovább a cikkhez
Dániel Varga

Mi a 10 legfontosabb várható PPC Trend 2019-ben?

Danny Goodwin a Search Engine Journal-től utána járt, és kifaggatta a szakma 28 PPC specialistáját. A vélemények közt olyan méltán aktuális témák tűntek elő, mint a mesterséges intelligencia, a hangalapú keresés, a közönség célzások és természetesen az automatizáció...Lássuk!
Tovább a cikkhez
Gábor Jurácsik

Az automatikus ajánlattételi stratégiák beállítása a Google Adsben

Több automatikus ajánlattételi stratégia közül választhatunk jelenleg a Google Ads felületén. Érdemes mindet ismerni ahhoz, hogy a nekünk leginkább megfelelőt tudjuk kiválasztani, mely a lehető legjobban támogatja céljainkat.
Tovább a cikkhez
Árpád Vona

7 ok, miért érdemes scripteket használni a Google Ads-ben

Kezdjük egy kérdéssel, amivel bizonyára már minden PPC menedzser találkozott: “ Régóta használom a Google Ads rendszerét, és jó eredményeket érek el általa. Hogyan tudok még jobb eredményeket elérni a hirdetéseimmel, miközben izgalmasabbá teszem az optimalizálásukat? “ Nos, kartárs, a megoldás egy szó mögé bújt: scriptek!
Tovább a cikkhez
Dániel Varga