PPC hirdetés

A legfrissebb PPC, SEO és social hírek
Blog Keresés

Ne csüggedj pénzügyi szektor! Íme néhány SEO és PPC tipp, csak Neked…

A koronavírus-járvány meglehetősen nagy hatással volt a pénzügyi szektorra is. Alábbi cikkünkben igyekszünk górcső alá venni, hogy a legfontosabb változások miként befolyásolták a pénzügyi szektor szereplőinek online jelenlétét, illetve arra is adunk tippeket, hogy miként tudják felvenni a kesztyűt a keresőoptimalizálás (SEO) és kattintás alapú fizetett hirdetések (PPC) segítségével.
Tovább a cikkhez
Klikkmánia

PPC útmutató járvány idejére, avagy az első tapasztalatok

Amint elkezdett begyűrűzni Európába is a koronavírus, sorra érkeztek mind a Google Ads-től, mind a Facebook Ads-től az első intézkedések. A Facebook közösségi oldalként és hirdetési platformként is több fontos lépést tett a felhasználók érdekében a járvány helyzetre reagálva. A Google ugyancsak, hiszen az Ads-en kívül, a G Suite felhőalapú szolgáltatásával vállalkozások ezreire van hatással.…
Tovább a cikkhez
Klikkmánia

Érkezik a Google Shopping, így készülj fel!

Szakmai körökben már egy ideje a csapból is az folyik, hogy Magyarországon is elérhetőek a Shopping hirdetések. Bár maga a kampánytípus továbbra sem élesedett 100%-ban, ettől függetlenül már vannak megjelenések, így az előzetes beállításokat és az ehhez szükséges regisztrációkat célszerű meglépni. Nem érdemes sokat várni, hiszen minél előbb felkészülünk az indulásra, annál nagyobb versenyelőnyt szerezhetünk. Hogy hogyan érdemes…
Tovább a cikkhez
Milán Rozek

Régi vs. Új Google Ads hirdetések?

Miért teljesít rosszabbul egy jobban becélzott, minden Google ajánlást tartalmazó új hirdetési kampány, mint egy már évek óta működő, csapnivaló beállításokkal és célzással futó kampány? Erre a kérdésre igyekszünk megadni a választ, olvass tovább!
Tovább a cikkhez
Ágoston Földházi

Itt az új Google Ads editor

A Google Adwords átalakítása és átnevezése után ideje volt, hogy frissüljön az Editor, azaz a Szerkesztő is.
Tovább a cikkhez
Klikkmánia

Hogyan zárjuk ki a mobil és tablet megjelenéseket a Google Ads-ban?

2018 szeptemberében a Google Ads hirdetési rendszere nyugdíjba küldte az adsenseformobileapps.com display kampány elhelyezést, valamint a G-mob tartalmi kizárást, mint a hirdetési rendszer klasszikus kizárásokra való megoldását. Ha a változtatás óta még nem történt meg, a mobil platformról érkező forgalom egész biztosan drasztikusan nőtt - a tapasztalatok alapján a futó kampányokban a Google support oldalon…
Tovább a cikkhez
Dániel Varga