PPC hirdetés

A legfrissebb PPC, SEO és social hírek
Blog Keresés

Üzleti célok elérése – Facebook vagy Google Display Hálózat segítségével

Az okostelefonok és számítógépek fénykorában a „Google-keresés” és Facebook használat annyira gyakori, hogy hozzátartozik a napi rutinhoz. Hogy melyik a legjobb döntés a  vállalkozásod számára? Vegyük sorra Melyik platform mire való, mekkora kerettel ajánlott elindulni. Mikor, mibe érdemes befektetni.
Tovább a cikkhez
Fanni Farkas

Google segítség a helyi fogyasztók eléréséhez

A világ különböző részein élő közösségek COVID-19-járványra adott reakciói más és más szakaszban tartanak, és a vállalkozások a helyi rendelkezések függvényében újraindítják vagy korlátozzák tevékenységeiket. A fogyasztók segítséget igényelnek, hogy eligazodjanak a változó piacon, és a Google-hoz fordulnak helyi információikért – például hogy mi van nyitva a közelükben, milyen biztonsági rendszabályok érvényesek az üzletekben, és…
Tovább a cikkhez
Klikkmánia

Mi az a Google Discovery hirdetés és hogyan használd?

Ismerd meg a Google Discovery kampányt, melynek segítségével egyetlen hirdetési kampánnyal több platformon, akár 2,8 milliárd embert érhetünk el.
Tovább a cikkhez
Adrienn Laczkó

Google Shopping Termékkategóriák: Szerezz versenyelőnyt és növeld az e-kereskedelmi hirdetéseid sikerességét!

Sikeresen létrehoztad a Google Shopping feedet? Hogyan tovább? Eláruljuk, itt még nem dőlhetsz hátra: fontos, hogy a termékeket a megfelelő kategórián belül listázd, hogy növeld a kampány sikerét. Aggodalomra semmi ok, megmutatjuk, mi fán terem a Termékkategória!
Tovább a cikkhez
Anna Cseh

E-kereskedelem követése Google Tag Managerrel

E-kereskedelemben a marketing kampányok csak akkor fejlődhetnek folyamatosan, ha nagy hangsúlyt helyezünk a kulcs teljesítménymutatók folyamatos monitorozására. Ezen a területen a Google Tag Manager (továbbiakban GTM) hasznosságát semmi sem szárnyalja túl, mivel ezzel az eszközzel egyszerűen elhelyezheted és menedzselheted a weboldalad követőkódjait az oldal forráskódjának egyéb módosítása nélkül . Ezekkel a követőkódokkal pedig könnyebben tudod…
Tovább a cikkhez
Dániel Stomp

Megérkezett: Időjárás alapú célzás a Facebookon

Egyelőre csak az Egyesül Államokban használható a Facebook időjárás alapú célzási lehetősége, azonban reméljük hamarosan Magyarországon is megjelenik majd. Ha Neked is befolyásolja a vállalkozásodat az időjárás, akkor ebből profitálhatsz.
Tovább a cikkhez
Fanni Farkas