PPC hirdetés
A legfrissebb PPC, SEO és social hírek
Kategóriák
A Google több európai piacra is kiterjeszti az AI Overviews funkciót
A Google kilenc európai országra terjesztette ki az AI Overviews funkcióját, ami jelentős előrelépést jelent a mesterséges intelligencia integrálásában. A bejelentés egy héttel azután érkezett, hogy az Európai Bizottság előzetes vizsgálata szerint az Alphabet, a Google anyavállalata, megsértheti a Digitális Piacokról szóló törvényt (DMA) azzal, hogy előnyben részesíti saját szolgáltatásait a keresési eredményekben.
Tovább a cikkhezHogyan készíts hatásos képes hirdetéseket?
Nem kell grafikus képzettséggel rendelkezned ahhoz, hogy Te is esztétikus és a hirdetés teljesítménye szempontjából hatékony bannereket készíts. Rengeteg forrás és eszköz áll a rendelkezésedre, amik alapján el tudod kezdeni saját hirdetési képeid készítését. Viszont ehhez néhány kritériumot szem előtt kell tartanod, ebben segítünk most a cikkünkkel.
Tovább a cikkhezFacebook hirdetés árak 2024-ben – Mennyibe kerül a hirdetés a Facebookon?
Kíváncsi vagy, hogyan maximalizálhatod a Google Ads kampányaid hatékonyságát 2024-ben anélkül, hogy fölöslegesen sokat költenél?
Tovább a cikkhezGoogle hirdetés árak 2024-ben – Ennyiért hirdetheted magad a Google Ads-ben
Kíváncsi vagy, hogyan maximalizálhatod a Google Ads kampányaid hatékonyságát 2024-ben anélkül, hogy fölöslegesen sokat költenél?
Tovább a cikkhezA Google márciustól szigorít az irányelveken: tiltani fogja a megszemélyesítést a hirdetésekben
Márciusban a Google Ads új irányelveket fog bevezetni, hogy csökkentse az ismert márkákkal vagy közismert személyekkel való hamis kapcsolatot állító hirdetéseket a felhasználók manipulálása érdekében. A francia hirdetőknek 2024 áprilisáig kell megfelelniük a változásoknak.
Tovább a cikkhezÚtmutató a megfelelő YouTube hirdetési típus kiválasztásához
2021-ben a YouTube magyarországi felhasználói bázisa megközelítőleg 6,91 millió főt tett ki, és 2025-re az előrejelzések szerint eléri a 7 milliót. Ezt a számot nem lehet figyelmen kívül hagyni, a platform óriási kapacitással rendelkezik ahhoz, hogy segítsen a cégeknek és márkáknak új közönséget vonzani és hűséges követőket biztosítani.
Tovább a cikkhez