PPC hirdetés

A legfrissebb PPC, SEO és social hírek
Blog Keresés
SEO BLOG

A Google több európai piacra is kiterjeszti az AI Overviews funkciót

A Google kilenc európai országra terjesztette ki az AI Overviews funkcióját, ami jelentős előrelépést jelent a mesterséges intelligencia integrálásában. A bejelentés egy héttel azután érkezett, hogy az Európai Bizottság előzetes vizsgálata szerint az Alphabet, a Google anyavállalata, megsértheti a Digitális Piacokról szóló törvényt (DMA) azzal, hogy előnyben részesíti saját szolgáltatásait a keresési eredményekben.
Tovább a cikkhez
Klikkmánia
Illusztráció egy táblagépre kattintó kézről, vásárlási ikonokkal, érmékkel és pénzzel a háttérben, amely a 2020-as PPC kampányokat ábrázolja. A bal oldalon megjelenik a "pay per click" szöveg. Narancssárga háttér.

Hogyan készíts hatásos képes hirdetéseket?

Nem kell grafikus képzettséggel rendelkezned ahhoz, hogy Te is esztétikus és a hirdetés teljesítménye szempontjából hatékony bannereket készíts. Rengeteg forrás és eszköz áll a rendelkezésedre, amik alapján el tudod kezdeni saját hirdetési képeid készítését. Viszont ehhez néhány kritériumot szem előtt kell tartanod, ebben segítünk most a cikkünkkel.
Tovább a cikkhez
Dávid Kertész
Facebook hirdetés árak 2024-ben

Facebook hirdetés árak 2024-ben – Mennyibe kerül a hirdetés a Facebookon?

Kíváncsi vagy, hogyan maximalizálhatod a Google Ads kampányaid hatékonyságát 2024-ben anélkül, hogy fölöslegesen sokat költenél?
Tovább a cikkhez
Zoltán Varga
Google hirdetés árak 2024-ben

Google hirdetés árak 2024-ben – Ennyiért hirdetheted magad a Google Ads-ben

Kíváncsi vagy, hogyan maximalizálhatod a Google Ads kampányaid hatékonyságát 2024-ben anélkül, hogy fölöslegesen sokat költenél?
Tovább a cikkhez
Tamás Solcz
Illusztráció egy számítógép-monitorról, amely különféle online médiaelemeket, például dokumentumokat, felfelé mutató hüvelykujjat, csevegési buborékokat és piros szívet jelenít meg, amely a különféle internetes hírtartalmakat és kommunikációt szimbolizálja kék alapon – tökéletes a SEO stratégiák változásainak kiemelésére.

A Google márciustól szigorít az irányelveken: tiltani fogja a megszemélyesítést a hirdetésekben

Márciusban a Google Ads új irányelveket fog bevezetni, hogy csökkentse az ismert márkákkal vagy közismert személyekkel való hamis kapcsolatot állító hirdetéseket a felhasználók manipulálása érdekében. A francia hirdetőknek 2024 áprilisáig kell megfelelniük a változásoknak.
Tovább a cikkhez
Klikkmánia
Illusztráció egy táblagépre kattintó kézről, vásárlási ikonokkal, érmékkel és pénzzel a háttérben, amely a 2020-as PPC kampányokat ábrázolja. A bal oldalon megjelenik a "pay per click" szöveg. Narancssárga háttér.

Útmutató a megfelelő YouTube hirdetési típus kiválasztásához

2021-ben a YouTube magyarországi felhasználói bázisa megközelítőleg 6,91 millió főt tett ki, és 2025-re az előrejelzések szerint eléri a 7 milliót. Ezt a számot nem lehet figyelmen kívül hagyni, a platform óriási kapacitással rendelkezik ahhoz, hogy segítsen a cégeknek és márkáknak új közönséget vonzani és hűséges követőket biztosítani.
Tovább a cikkhez
Adrienn Laczkó