Stratégia

A legfrissebb PPC, SEO és social hírek
Blog Keresés
Hajókerék illusztrációja cél ikonokkal, ellenőrző listával, sakkfigurával, folyamatábrával és aktatáskával, amelyek üzleti stratégiai elemeket szimbolizálnak. A kékkel színezett „stratégia” szó a COVID-19-korszak alkalmazkodását jelzi.

13 Marketing ötlet amivel berobbanthatod a Januári forgalmat

Sikerült. 2021-be léptünk, és elbúcsúzunk 2020-tól. Az az év, amely oly sok ~ példátlan ~ tapasztalást hozott nekünk. Valódi pandémiát, viharos gazdasági változásokat, a TikTok térnyerését és még sok minden mást.
Tovább a cikkhez
Ivett Mészáros
Hajókerék illusztrációja cél ikonokkal, ellenőrző listával, sakkfigurával, folyamatábrával és aktatáskával, amelyek üzleti stratégiai elemeket szimbolizálnak. A kékkel színezett „stratégia” szó a COVID-19-korszak alkalmazkodását jelzi.

Hova tovább egy ilyen év után? Marketing Trendek 2021-re

Nincs kétség, hogy 2020 egy őrült év volt. A társadalmunkban bekövetkezett nagy változások okozta káosz miatt számos iparágnak - beleértve a marketinget is - fejlődnie és alkalmazkodnia kellett ahhoz, hogy megfeleljen az “új normális” helyzetnek.
Tovább a cikkhez
Fanni Farkas
Hajókerék illusztrációja cél ikonokkal, ellenőrző listával, sakkfigurával, folyamatábrával és aktatáskával, amelyek üzleti stratégiai elemeket szimbolizálnak. A kékkel színezett „stratégia” szó a COVID-19-korszak alkalmazkodását jelzi.

Készüljünk az új évre: 2021 B2B marketing trendjei

A B2B marketing drámai változáson ment keresztül az elmúlt 10 évben. Korábban a networking állt a fókuszban, azzal a céllal, hogy a személyes meetingeket biztosítsák a megcélzott vállalat vezető munkatársával. Ez volt az, ami leginkább elválasztotta a B2B marketinget a B2C-től.
Tovább a cikkhez
Dániel Stomp
Hajókerék illusztrációja cél ikonokkal, ellenőrző listával, sakkfigurával, folyamatábrával és aktatáskával, amelyek üzleti stratégiai elemeket szimbolizálnak. A kékkel színezett „stratégia” szó a COVID-19-korszak alkalmazkodását jelzi.

Hogyan legyen ütős a képes hirdetésed? 2020 legjobb 17+3 vizuális hirdetése

A vizuális hirdetések használata mindenképpen megéri a befektetést a cégek számára. Széleskörű és célzott megjelenést eredményeznek az interneten; segítenek a fogyasztóknak megismerni és könnyebben felismerni a márkát, és a vizuális hirdetésekkel történő újbóli célzás (remarketing) magas megtérüléssel jár.
Tovább a cikkhez
Ivett Mészáros

Hogyan írj tökéletes kattintásra ösztönző szöveget (CTA-t)?

Hogyan használjuk a CTA-t, hogy hatékonyabban teljesítsen a hirdetésünk? Mely esetekben nincs szükség rá és hol van kiemelt szerepe?
Tovább a cikkhez
Dávid Kertész

#TOP 24 Hatékony Képes Hirdetés

Kielemezzük a legeredményesebben működő bannereket, amelyekből rengeteg egyszerűen megvalósítható ötletet kaphatsz.
Tovább a cikkhez
Dávid Kertész