Hírek
A legfrissebb PPC, SEO és social hírek
Kategóriák
Növeld a YouTube kreatívok teljesítményét kísérletekkel
A kreatívok eladásra gyakorolt óriási hatását ismerve a Google a következő néhány hétben bevezeti a videó kísérleteket az Ads rendszerében. Ezekkel a könnyen beállítható kísérletekkel nagyobb rálátást nyerhetünk arra, hogy a különböző videóhirdetéseinknek milyen hatásai vannak a Márkanövekedésre, a konverziókra vagy a CPA-ra.
Tovább a cikkhezTe is az 533 millió Facebook felhasználó között vagy, akit az adatlopás érint?
Az adatok 2017 június és 2018 áprilisa között kerültek ki a Facebooktól, és az adatbázist április 3-án hozták nyilvánosságra egy hacker fórumon.
Tovább a cikkhezA Google megkezdte az FLoC tesztelését a Chrome-ban
A Google bejelentette, hogy megkezdte a FLoC (Federated Learning of Cohorts) tesztelését a Chrome-ban. A Google szerint "egy új webtechnológia - a Federated Learning of Cohorts (FLoC) - fejlesztői eredetű próbaként fog elkezdődni a Chrome-ban.
Tovább a cikkhezMegszűnik a Facebook Analytics június 30-án
2021. június 30-án leállítják a Facebook Analytics szolgáltatást, így a marketingszakembereknek kevesebb mint három hónap áll rendelkezésre az alternatívákhoz való alkalmazkodáshoz.
Tovább a cikkhezProblémák a feltérképezéssel kapcsolatos adatok terén
Március 10 és 23 között a GSC felhasználói problémákat észleltek a feltérképezéssel kapcsolatos adatok terén.
Tovább a cikkhezÚj promóciós hirdetéstípus a szállodai kampányokhoz
A Google bejelentése szerint a szállás-promóciós hirdetést külön hirdetés típusként globálisan elérhetővé tette a szállodai kampány típuson belül. A hirdetések a földrajzi helyekre történő keresések esetén a találati lista tetején jelennek meg mobilon és desktopon egyaránt.
Tovább a cikkhez