Hírek
A legfrissebb PPC, SEO és social hírek
Kategóriák
Új ajánlattételi funkciók a célok eléréséhez Google Ads-ben
Az intelligens ajánlattétel a sikeres automatizált fiókstratégia alapja - különösen akkor, ha olyan eszközökkel párosul, mint az Általános egyezés és az adaptív keresési hirdetések. Annak érdekében, hogy még könnyebben kezelhessük ezeket az ajánlattételi stratégiákat és növeljük a teljesítményt, a Google számos új funkciót vezet be.
Tovább a cikkhezA Google új funkciókat jelent be az alkalmazáshirdetők számára
A Google alkalmazáshasználati kutatásai azt mutatják, hogy a fogyasztók 63% -a továbbra is a legjobb alkalmazásélményeket keresi az üzletek újbóli megnyitása után is. Sőt, a fogyasztók 75% -a nagyobb valószínűséggel vásárol olyan márkáktól, amelyek alkalmazásai lehetővé teszik számukra a gyors tranzakciókat.
Tovább a cikkhezA Google Ads adatvédelmi változtatásokat jelentett be
A változtatások arra irányulnak, hogy elősegítsék a felhasználók adatainak védelmét és közben továbbra is biztosítsák, hogy a keresőmarketinget folytatóknak rendelkezésükre álljanak azok az információk, amelyekkel a kampányaikat fejleszthetik.
Tovább a cikkhez3 YouTube frissítés, amelyről tudnod érdemes
A YouTube 3 frissítést vezetett be a közösségi bejegyzések vonatkozásában. Elemzési adatokhoz való hozzáférés, további képek hozzáadásának lehetősége és a bejegyzések ütemezése.
Tovább a cikkhezSzpemmel-verés: mesterséges intelligenciával küzd a Google a spam ellen
A Google mesterséges intelligenciára épülő algoritmusa 99%-os hatékonysággal gyomlálja ki a spam-es tartalmakat a találati listából.
Tovább a cikkhezFacebook Neighbourhoods: megkönnyíti a helyi kapcsolódást
A Facebook egy új, a Nextdoorhoz hasonló funkciót indít el, elsőként Kanadában, majd hamarosan USA-ban.
Tovább a cikkhez