Segíthetünk?

Blog

2021. május 31.

A Microsoft egységes kampánykezelő elindítását jelentette be

A Microsoft új eszközével egy helyen kezelhetjük majd a különböző platformokon futtatott kampányokat és a social média organikus tartalmakat is.

A Microsoft múlt hónapban jelentette be ezt a tervét, és a múlt héten bemutatta a pilot verzióját Unified Campaigns (egyesített kampányok) néven.

Hogyan fog működni?

A hirdető megadja a weboldal url-t, és a Microsoft Advertising hirdetéskezelő segít a kampány beállításokban. Javaslatot tesz a célzásra, kulcsszavakra és tartalomra (témákra) vonatkozóan is Google és közösségi média felületekhez is.

Természetesen a hirdetésekhez tartozó földrajzi célzások és költéslimitek is beállíthatók lesznek.

A Microsoft előzetes eredmény becsléseket is mutat majd, valamint hirdetési javaslatokat is kaphatunk – amit döntésünk alapján elfogadunk, módosítunk, vagy teljesen saját verziót töltünk fel.

Budget kezelés

A különböző platformokon futó hirdetéseket egy közös kampányként kezeli, így egy egységes kampánykeretet kell megadni, amit a Microsoft oszt fel optimálisan a platformok között.

Kezelhető hirdetési felületek:

  • Facebook
  • Instagram
  • Twitter
  • LinkedIn
  • Google

Igen, a Microsoft hirdetéskezelőn keresztül lehet Google Search felületen is hirdetni – viszont ebben az esetben saját Google search kampányt nem futtathatunk már.

Elérhető riportok

A search kampányok megszokott részletességéhez képest korlátozottak az elérhető információk, inkább a smart kampányokhoz lesz hasonló a kapott adatok köre:

  • Megjelenés
  • Kattintások
  • Konverziók száma, értéke (vásárlás, kapcsolatfelvétel stb).
  • Az eseménykövetés használatával az oldalon töltött időről, illetve látogatott oldalak számáról is kaphatunk információt.
  • TOP keresések
  • TOP hirdetések

Mennyire marad kezünkben az irányítás?

A Microsoft kiemeli, hogy mesterséges intelligencia fogja a kulcsszavakat, ajánlattételt, hirdetésszövegeket és a platformok közötti költéselosztást optimalizálni.

A hirdetők leállíthatnak bizonyos kulcsszavakat és hirdetéseket, de a kampánymenedzsment nagy része automatizáltan fog működni.

Közösségi média menedzsment

A Unified Campaigns magában foglalja az organikus közösségi média területét is.

  • Posztok kezelése: közzététel, vázlatok, ütemezések a különböző felületekhez kapcsolódóan.
  • Bejövő üzenetek kezelése: Facebook Instagram, Twitter, Linkdin platformokról

Több platform adatainak közös elemzésére, a teljesítmények összehasonlítására is alkalmas riportot ígérnek a felületen.

Mennyibe fog kerülni?

A hirdetők csak a hirdetési díjat fizetik, a platform használatának nincs plusz költsége.

A többcsatornás kampány létrehozásának lépései

1. Kössük be a weboldal url-t

2. Nézzük át a vállalkozás adatait, javasolt témákat, kulcsszavakat, napi költést, lokációs célzást.

3. Az előző lépés beállításai alapján megkapjuk a hirdetésszöveg javaslatokat, ezt nézzük át, és szükség esetén módosítsunk rajta.

4. A Microsoft Hirdetésközpont javaslatot tesz képes hirdetések futtatására a social platformokon, de saját képek feltöltése is lehetséges.

5. Nézzük át a riportokat és optimalizáljuk a beállításokat.

A pilotban való részvételhez egy űrlapon lehet jelezni.

TETSZETT A CIKK?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?

Feliratkozom a hírlevélre

Cégünk Magyarország első, Google Partner minősítéssel is rendelkező, performance marketing ügynöksége. Az AdWords hirdetéseken és prémium keresőoptimalizáláson kívül, kiemelt fontosságú területek a különböző CPC, CPL hirdetési rendszerek működtetése, a közösségi marketing és az e-kereskedelmi tanácsadás. Innovatív üzletfejlesztésünknek és proaktív menedzseri szemléletünknek köszönhetően évről, évre egyre többen választják ügynökségünket. Munkatársaink egytől egyig tapasztalt szakemberek, erős mobil és webanalitika fókusszal.

Szólj hozzá!

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöljük.

Kapcsolat

Vegye fel velünk
a kapcsolatot!

Kérdéseire legkésőbb 24 órán belül válaszolunk.
Kérjen ingyenes konzultációs időpontot!