Hírek
A legfrissebb PPC, SEO és social hírek
Kategóriák
A Microsoft hirdetők elemezhetik a kattintás utáni viselkedést és az elkötelezettséget az új Clarity integrációval
A Microsoft Clarity, a vállalat ingyenes eszköze, amely segít a webhelytulajdonosoknak jobban megérteni a látogatók viselkedését, kísérleti program keretében integrálódik a Microsoft Advertisingba - jelentette be a vállalat.
Tovább a cikkhezÚj, környezetbarát keresési szűrők a Google-ben
A Google Flights-on belül mostantól mindegyik repülési útvonalnál a Google ad egy becslést az adott út szén-dioxid lábnyomára is. Ezáltal befolyásolni tudja a vásárlási döntést, és akiknek fontos a fenntarthatóság, azok nyilván olyan utat fognak választani, amelynek a legkisebb a carbon lábnyoma. Ezt az információt a találati listán fogjuk látni, ülőhelyre lebontva.
Tovább a cikkhezFrissítés a Google hirdetési irányelvekben: a klímaváltozáshoz kapcsolódó tartalmak megjelenítése
A Google szakértőkkel együttműködve rendszeresen felülvizsgálja a hirdetésekre és hirdetési felületekre vonatkozó irányelveket annak érdekében, hogy a valótlan információktól megvédjék a felhasználókat.
Tovább a cikkhezNézd meg a teljesítménystatisztikákat a kibővített konverziókkal
A teljesítmény javítása és a pontos, adatvédelem szempontjából biztonságos mérés megőrzése érdekében bétaverzióban kibővített konverziókat vezet be a Google minden jogosult hirdető számára.
Tovább a cikkhezGoogle Ads: az “About this advertiser” funkció mostantól tartalmaz egy hirdetői oldalt
Az “Advertiser Page” lehetőséget ad a hirdetők számára, hogy megmutathassák a hirdetéseik integritását és még transzparensebben kommunikáljanak a termékükkel kapcsolatban.
Tovább a cikkhezA Google új kulcsszó társítási módot vezet be a kifejezés és pontos egyezésre
Idén a Google bejelentette, hogy a fiókok bonyolultságának csökkentése érdekében a jogosult kulcsszavak közül azokat a pontos egyezésűeket fogja a rendszer előnyben részesíteni, amelyek megegyeznek a tényleges keresési kifejezéssel.
Tovább a cikkhez