Hírek
A legfrissebb PPC, SEO és social hírek
Kategóriák
A Google lehetővé teszi a célzott hirdetések letiltását és a személyre szabott keresések megtartását
A Google egy új eszközt vezet be, amellyel a felhasználók testre szabhatják a keresési eredményekben, a YouTube-on, és a Google Discoverben megjelenő hirdetéseket. Az új Google My Ad Center segítségével a felhasználók letilthatják a célzott hirdetéseket anélkül, hogy lemondanának az olyan hasznos funkciókról, mint a személyre szabott keresési eredmények.
Tovább a cikkhezMegváltozott a Google hivatalos Webmester Irányelvek dokumentumja – és nem csak névleg
Angolul a Google Webmaster Guidelines, az a dokumentum, ami tartalmazza az alapvető, általános irányelveket azzal kapcsolatban, hogy a keresés szempontjából milyennek kell lennie weboldalunknak. Ez névleg is változott, most már Google Search Essentials, azonban tartalmában is ki lett bővítve, és pontosították a tartalmat.
Tovább a cikkhezHasznosabb keresési eredmények a cégadatok hozzáadásával
A Google bejelentette, hogy az elkövetkező hetekben megjeleníti a vállalkozások nevét és logóját is azon keresési hirdetéseknél, melyeket mobilon látunk.
Tovább a cikkhezA Multisearch eredményeket nem riportálja a Google Search Console
A Multisearch az egyik nemrég bevezetett új keresési forma, ahol a userek a Google Lens applikáció segítségével egy fotó feltöltésének segítségével is tudnak keresni a Google-n.
Tovább a cikkhezFacebook – Special Ad Category hirdetések korlátozása
A hetekben már lehetett látni a Facebook hirdetéseknél vagy visszautasítást vagy korlátozást, amire nem lehetett magyarázatot találni, ha eddig is a special ad categoryba tartozott a hirdetés, valószínűleg emiatt lehetett.
Tovább a cikkhezÚj local SEO feature-ök
Nemrég rendezték meg a Search On konferenciát, ahol a Google 7 új local SEO elemet mutatott be, ami hamarosan része lesz az életünknek. Felhasználói és SEO-szempontból egyaránt.
Tovább a cikkhez